رئیس بهزیستی شهرستان خاتم؛

اعتیاد؛ آسیب درجه اول از نظر بهزیستی است

رئیس بهزیستی شهرستان خاتم در جلسه کاهش آسیب های اجتماعی اعتیاد را آسیب درجه اول از نظر بهزیستی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۳۹۴۴۶
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، جلسه کاهش آسیب‌های اجتماعی با حضور تعدادی از مسئولین مربوطه در محل حوزه امام علی (ع) برگزار شد.
در این جلسه ابتدا فرمانده حوزه یکی از برنامه‌های سپاه را کاهش آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و اذعان داشت: کلیه دستگاه‌های مربوطه باید در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش نمایند و راهبرد جدیدی در این زمینه اندیشیده شود.
محمد دهقان هراتی در ادامه از حاضرین خواست تا در این جلسه در مرحله اول محله‌ای که دارای بیشترین آسیب است شناسایی شود و برای جلسات بعد در خصوص آسیب آن محله برنامه ریزی شود.
تکتاز رئیس بهزیستی نیز طی سخنانی اعتیاد را آسیب درجه اول از نظر بهزیستی عنوان کرد و گفت: مطالعات مشخص نموده اکثر افرادی که به مصرف مواد مخدر وابستگی جسمی و روانی پیدا می‌کنند از نظر ژنتیکی مستعد اعتیاد به مواد مخدر هستند و غالباً در نزدیکانشان اعتیاد به مواد مخدر شایع است.
محمد ملکی نماینده کمیته امداد نیز بیکاری را عامل اصلی همه آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: اگر مشکل بیکاری در جامعه حل شود آسیب‌های اجتماعی نیز از بین می‌رود.
درادامه مسئولین مربوطه هر کدام آسیب‌های محله‌های را مطرح کردند که در نهایت محله هادی آباد هرات پر آسیب‌ترین محله انتخاب شد و مقرر شد در جلسه آتی از فرماندار، بخشدار و سایر دستگاه‌های متولی اشتغالزایی دعوت بعمل آید.
ارسال نظرات