دبیر کمیته زیر ساخت ستاد مرکزی اربعین:

۴۰۰ هکتار پارکینگ در مرزهای‌چهارگانه وجود دارد

دبیر کمیته زیرساخت ستاد مرکزی اربعین از آماده‌سازی ۴۰۰ هکتار پارکینگ در مرزهای چهارگانه خبر داد و گفت: به ازای پارک خودرو به مدت یک شبانه‌روز، مبلغ ۵ هزار تومان دریافت می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۹۶۳۷
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجتبی عبدالهی با اشاره به آماده سازی ۴۰۰ هکتار پارکینگ در مرزهای چهارگانه اظهار داشت: مطابق برنامه و آخرین جلسه ستاد مرکزی در روز سه شنبه، وضعیت مناسبی نسبت به سال گذشته در حوزه زیر ساخت‌های مرزی مشاهده می‌شود.

وی افزود: امروز از محورهای مواصلاتی و پارکینگ‌های مرز مهران و خسروی بازدید انجام می‌گیرد و در صورت نقص احتمالی، با همکاری سایر دستگاه‌ها وارد عمل خواهیم شد.

عبدالهی به وضعیت مرز مهران اشاره کرد و گفت: در مرز مهران پارکینگ ۹۰ هکتاری در سال گذشته ایجاد شد و امسال تلاش کردیم این پارکینگ را به لحاظ کیفی و حذف مشکلات سال گذشته توسعه دهیم.

وی ادامه داد: سال گذشته زوار بعد از پارک امکان دسترسی به خودروی خود را نداشتند، ولی امسال نشانه گذاری و آسفالت خیابان‌های منتهی به این پارکینگ انجام شده است.

دبیر کمیته زیر ساخت ستاد مرکزی اربعین اضافه کرد: ۶۰ درصد زائران با خودروهای شخصی به مرزهای چهارگانه مراجعه می‌کنند و امسال به لحاظ کیفی سازی اقدامات خوبی در این پارکینگ‌ها صورت گرفته است.

وی همچنین از ایجاد پارکینگ ۱۴۰ هکتاری در مرز خسروی خبر داد و بیان داشت: از نظر تامین امنیت همکاران ما در نیروی انتظامی مسئولیت امنیت این فضا‌ها را عهده دار هستند و دیوار کشی این پارکینگ‌ها نیز انجام شده است.

عبدالهی از اخذ مبلغ ۵ هزار تومانی از سوی پارکینگ‌های خصوصی و عمومی به ازای پارک خودرو به مدت یک شبانه روز خبر داد و بیان داشت: بخشی از این مبالغ دریافتی صرف هزینه‌های جاری می‌شود و بخشی از آن نیز به منظور تکمیل زیر ساخت‌ها در سال آتی دریافت می‌شود.

ارسال نظرات