رئیس بانوان هیئت وزنه برداری استان زنجان:

ورزشکاران زنجانی استعداد بالقوه ای در رشته‌های ورزشی قدرتی دارند

با توجه به شرایط جغرافیایی استان زنجان ورزشکاران زنجانی استعداد بالقوه ای در رشته‌های ورزشی قدرتی دارند.
کد خبر: ۸۹۳۹۷۲۴
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس بانوان هیئت وزنه برداری استان زنجان گفت: فراگیری رشته ورزشی وزنه برداری در میانه بانوان زنجانی مهمترین اولویت ما می باشد.

دکتر پارسا نایب افزود: با توجه به شرایط جغرافیایی استان زنجان ورزشکاران زنجانی  ( بانوان و آقایان ) استعداد بالقوه ای در رشته‌های ورزشی قدرتی دارند.

وی اظهار داشت: فراگیری امروز رشته ورزشی وزنه برداری در میان بانوان زنجانی فردایی درخشان در پی خواهد داشت .

رئیس بانوان هیئت وزنه برداری استان زنجان نصریح کرد:آموزش و به روز رسانی مربیان زنجانی در بخش بانوان لازمه پیشرفت این رشته ورزشی است.

دکتر پارسا نایب از ویژه برنامه برنامه استعدادیابی خبر داد و گفت : طبق توافقات صورت گرفته با آموزش و پرورش مربیان استعدادیاب هیئت با حضور مدارس نسبت به شناسایی دختران مستعد زنجانی و دعوت آنان به تمرینات در آینده ای نزدیک اقدام خواهند کرد تا دست در دست هم رو به سوی قله های افتخار برای ساختن نسل طلایی وزنه برداری بانوان زنجانی قدم برداریم .

نایب رئیس بانوان هیئت وزنه برداری استان تنها نگرانی خود را سالن مناسب تمرینی اعلام کرد و افزود: خوشبختانه طی دیداری که با علی جوان مدیر کل ورزش و جوانان استان داشتیم، مقرر گردید تا یک سال آینده خانه وزنه برداری تحویل هیئت شود و تا آماده سازی این مجموعه ورزشی محل مناسبی جهت تمرین در اختیار بانوان زنجانی  قرار گیرد.

 

ارسال نظرات