امام جمعه یزد:

امریکا و هم‌پیمانانش به دنبال تضعیف محور مقاومت هستند/ نباید نسبت به آثار سوء فضای مجازی بی تفاوت بود

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: مسئولان و کشورهای منطقه باید در برای نقشه‌های آمریکا و هم‌پیمانانش هوشیار باشند و بدانند که هدف آن‌ها تضعیف محور مقاومت و ضربه به جوامع اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۳۹۸۹۵
|
۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی بار دیگر به دنبال شعله‌ور کردن آتش فتنه و جنگ در منطقه هستند، گفت: آل سعود مجری نقشه‌های آمریکا در منطقه است و با دلار‌های نفتی و سلاح‌های آمریکایی به دنبال این است تا با ناامن کردن منطقه، ایران را تضعیف کند.

آیت‌الله محمد رضا ناصری افزود: آل سعود از طرفی درصدد ایجاد روابط دوستانه با عراق است و از طرف دیگر از کرد‌ها حمایت می‌کند تا با دولت عراق درگیر شوند و حمایت آن‌ها از داعش نیز مشهود است، بنابراین مسئولین و مردم عراق و سایر کشور‌های منطقه باید در برای نقشه‌های آمریکا و هم‌پیمانانش هوشیار باشند و بدانند که هدف آن‌ها تضعیف محور مقاومت و ضربه به جوامع اسلامی است.

وی با تأکید بر لزوم هوشیاری مسئولین و مردم در برابر مکر‌ها و حیله‌های دشمنان و دشمن‌شناسی آن‌ها و با اشاره به توصیه‌های مکرر رهبر انقلاب در این خصوص تصریح کرد: دشمنان از گذشته تاکنون به دنبال این بودند تا از کشور‌های اسلامی منفعت کسب کنند و به دین اسلام ضربه زده و مانع پیشرفت مسلمین شوند.

آیت‌الله ناصری با تأکید بر اینکه با وقوع انقلاب اسلامی راه چپاول دشمنان از کشور بعد از صد‌ها سال بسته شد و منافع مستکبرین عالم به خطر افتاد، گفت: دشمنان همواره به دنبال این هستند تا به انقلاب ضربه بزنند و مانع پیشرفت این نظام و کشور شوند.

وی با بیان اینکه دشمنان برای ایجاد انحراف در مسیر انقلاب از هیچ حیله و مکری دریغ نمی‌کنند، افزود: امروز همه اقشار باید بدانند که آمریکا و انگلیس همان مستکبرین شیطان‌صفت دیروز هستند و دشمنی و ذات پلید آن‌ها تغییر نکرده و هنوز هم به دنبال نابودی دین اسلام و جامعه مسلمین هستند.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال تغییر در فرهنگ جامعه هستند و تلاش می‌کنند تا مردم کشور را از دین و فرهنگ اسلامی دور کنند، بر لزوم هوشیاری همه اقشار جامعه در برابر توطئه‌های دشمنان تأکید کرد و ادامه داد: امروز، بدخواهان کشور و نظام با استفاده از فضای مجازی به دنبال ایجاد انحراف در جامعه هستند.

ناصری با تأکید بر اینکه معلمین، مسئولین و خانواده‌ها نباید نسبت به آثار سوء فضای مجازی بر روی دانش آموزان بی‌تفاوت باشند، خاطرنشان کرد: استفاده نادرست و بی‌رویه از فضای مجازی باعث شده تا برخی دانش آموزان منزوی‌شده و از ارزش‌های اسلامی فاصله بگیرند و با معضلات فراوانی روبرو شوند.

وی تصریح کرد: تربیت صحیح این عزیزان که آینده‌سازان کشور هستند باید مورد توجه همه باشد و مسئولین و معلمین باید با برنامه‌ریزی صحیح شرایط رشد و تعالی دانش آموزان را فراهم کنند و آن‌ها را نسبت به آسیب‌های استفاده بی‌رویه و نادرست از فضای مجازی آشنا کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان با تأکید بر اینکه علی‌رغم همه دشمنی‌ها و بدخواهی‌ها در طول ۴۰ سال عمر پربرکت انقلاب، این نظام هرروز قدرتمندتر شده و مکر دشمنان را خنثی کرده است، گفت: عنایت و توجه ویژه خداوند اصلی‌ترین دلیل سرافرازی انقلاب در طول این ۴۰ سال است و پشتیبانی الهی از این انقلاب و مردم مشهود است.

وی افزود: این پیروزی‌ها و موفقیت‌های و حمایت خداوند تا زمانی ادامه دارد که مردم به خدا تکیه کنند و با همدیگر در مسیر پیشرفت همدل و همراه باشند و از اختلاف‌های دوری کنند و درصحنه‌های مورد نیاز انقلاب حاضر باشند.

تأکید بر ضرورت توجه به اصول اقتصاد مقاومتی و سالروز رحلت آیت‌الله خاتمی و تقوا و فداکاری‌های ایشان در مسیر پیروزی انقلاب از دیگر موضوعاتی بود که نماینده، ولی فقیه دراستان و امام جمعه یزد به آن‌ها اشاره کرد.
ارسال نظرات