خبرهای داغ:
امام جمعه بستان آباد:

امنیت کشور مرهون مجاهدت نیروهای مسلح و مدافعان حرم است

امام جمعه بستان آباد در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به سخنان مداخله جویانه ترامپ علیه مردم و سپاه پاسداران گفت: اگر امروز کشورمان از گزند دشمنان در امان است در سایه تلاش و مجاهدت نیروهای نظامی و سپاه و مدافعین حرم است.
کد خبر: ۸۹۳۹۹۳۱
|
۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت اسلام سیدرضا رضوی با اشاره به سناریوی ایجاد داعش از سوی آمریکا و دشمنان خاطرنشان کرد: داعش برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی طراحی شده بود و اگر امروز به کشورمان نمی توانند چپ نگاه کنند در سایه اقتدار نیروهای نظامی است.
وی ایجاد فاصله بین سپاه و مردم را از اهداف ترامپ و دشمنان عنوان کرد و افزود: سخنان ترامپ باعث وحدت بیشتر بین مردم و سپاه شد.
حجت الاسلام رضوی به نقش مریکا و اسرائیل در قضیه اقلیم کردستان نیز اشاره و بیان کرد: ایجاد حیاط خلوت در این منطقه از اهداف دشمنان بود که به لطف خدا طرحی شکست خورده از آب درآمد.
وی سالروز تشکیل بسیج دانش آموزی را فرصتی برای تبیین الگوهای برتر اسلامی و دینی و انقلابی عنوان و اظهار داشت: اگر امروز نتوانیم برای جوانان و نوجوانان برنامه ریزی کنیم به طور قطع دشمنان بهره برداری خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها