فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

اقتصاد مقاومتی؛یکی از مؤثرترین راههای مبارزه با دشمن

به منظور اقدام جهت اجرایی نمودن فرامین مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی ؛ جلسه ای توسط ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۰۰۱۲
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی در این جلسه بر لزوم عملیاتی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تاکیدکرد و در ادامه نیاز به فرهنگ سازی در این عرصه را لازم وضروری دانست ونقش آموزش و پرورش در نهادینه کردن فرهنگ اقتصاد مقاومتی بسیار پر ارزش قلمداد کرد و گفت: یکی از موثرترین راه‌های مبارزه با فشار و دشمنی دشمنان با نظام انقلاب اسلامی اقتصاد مقاومتی است که باید در راستای تقویت این راهکار بسیار تلاش کنیم. اقتصاد مقاومتی زمینه برون رفت از تحریم و مشکلات اقتصادی را فراهم می‌آورد. اقتصاد مقاومتی هم می‌تواند به سمت توسعه و پیشرفت حرکت کند و هم پایداری در برابر شوک‌های وارده به کشور باشد.
وی با اشاره به تفاوت اقتصاد مقاومتی با اقتصاد ریاضتی افزود: در اقتصاد مقاومتی ما با وجود منابع موجود در کشور، اقتصادی بی پایه نخواهیم داشت؛ بلکه باید با شناسایی ظرفیت‌ها، متناسب با آن سرمایه گذاری کنیم و از امکانات بالقوه و بالفعل داخلی بتوانیم اقتصادمان را بازسازی کنیم.
ارسال نظرات