آیت‌الله نعیم‌آبادی :

جوانان بدانید که دشمن نامرد است/ موشک‌های ما خواب را از ترامپ گرفته‌اند

امام جمعه بندرعباس گفت: جوانان بدانید که دشمن نامرد است و فقط به زور متوسل می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۰۰۷۱
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: به فرموده امام صادق (ع) کسی که تقیه نداشته باشد، ایمان ندارد و شیعه با برکت تقیه ماندگار باقی مانده است و مسلمان با تقیه دین خود را حفظ کند.

 

وی افزود: همایش مشترکی در روزهای گذشته با موضوع وحدت میان ارتش و سپاه برای همدلی واتحاد هر چه بیشتر برگزار شد که جلوه زیبایی از اراده و ایمان نیروهای مسلح کشورمان بود و بواقع در کشور ما ارتشی به سپاهی فکر می‌کند و سپاهی در فکر ارتشی است و برادری و اتحاد ویژه‌ای در میان آنان جریان دارد.

 

امام جمعه بندرعباس با بیان این که ارتش و سپاه مکمل هم در دفاع از انقلاب و یکپارچگی و امنیت کشور هستند، تصریح کرد: ارتشی و سپاهی دو نیروی مقتدر بر گلوی استکبار نشسته‌اند و به خواست خداوند، استکبار نفس‌های آخرش را می‌کشد.

 

آیت‌الله نعیم‌آبادی ادامه داد: دیوانه‌بازی‌های ترامپ ناشی از ضعف آنان در برابر ملت ایران و قوای مسلح کشورمان است و این ضعف آنان در رفتار و حرکات‌شان معلوم و بارز است.

 

وی با اشاره به اوج گرفتن نفرت ملت‌های جهان از سیاست‌های آمریکا و رفتارهای ترامپ، تصریح کرد: همه این وضعیت‌های به هم پیوسته نشانه آن است که آنها در لحظات آخر حیات استکباری‌شان قرار دارند و هر چه در توان دارند را به کار گرفته‌اند اما گریزی نخواهند داشت.

 

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: امروز ترامپ به عربستان می‌رود و با اعراب می‌رقصد تا دل آنها را به دست بیاورد و این نشانه ضعف و دیوانگی آنان است. روزی آمریکایی‌ها در دنیا همه‌کاره بودند ولی امروز این چنین نیست و رفتارهای حماقت‌وار روسای جمهور آمریکا در دوره‌های مختلف از جمله در زمان ترامپ، وضعیت آمریکا را به این حال رسانده است.

 

آیت‌الله نعیم‌آبادی اظهار کرد: سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات بازوهای مکمل هم در موضوع امنیت، ثبات و اقتدار کشور هستند و مردم باید به این نیروها برای ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان و مهار تهدیدات آنان کمک کنند.

 

وی با اشاره به 8 آبان و روز بسیج دانش‌آموزی، بیان کرد: کار بسیج خلاصه به میدان جنگ نمی‌شود و ما باید روحیه دفاع و ایستادگی و مقاومت را از سنین نوجوانی به فرزندان خودمان بیاموزیم.

 

امام جمعه بندرعباس تأکید کرد: تقویت عزت دینی، استقلال، نوآوری و ابتکار در وجود نوجوانان سبب عزم و اراده جدی آنان در رفع وابستگی‌ها خواهد شد و باید جوانان‌مان بدانند که وابستگی به هر نوع آن چه سیاسی و چه اقتصادی و فرهنگی زشت و ناپسند است.

 

آیت‌الله نعیم‌آبادی گفت: جوانان بدانید که دشمن نامرد است و فقط به زور متوسل می‌شود.

 

وی اضافه کرد: اگر امروز موشک نداشتیم و توان نیروهای نظامی ما بالا نبود، دشمن لحظه‌ای در حمله به کشور درنگ نمی‌کرد ولی بدانید که موشک‌های ما خواب را از دشمن و بخصوص از ترامپ گرفته است.

ارسال نظرات