در ۹دی شماره 290 ام می خوانید:

کانديداى بدلى، بدل خورد

۲۹۰ امین شماره هفته نامه ۹ دی امروز شنبه ششم آبان ماه ۹۶ روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۴۰۱۰۸
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، ۲۹۰ امین شماره هفته نامه ۹ دی امروز شنبه ششم آبان ماه ۹۶ روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.

تیتر یک این هفته ۹دی با عنوان «کانديداى بدلى، بدل خورد» به تحليل اختلافات اخير پيش آمده ميان روحانى و اسحاق جهانگيرى و جريان اصلاحات پرداخته است.

موضوع دیگری که ۹ دی به آن پرداخته، بررسى يازده ادعاى پرتکرار بزک کنندگان برجام طى چهار سال گذشته است که در گزارشى با عنوان «دروغ، دروغ، دروغ، دروغ، دروغ و..... » منتشر شده است.

صفحه اقتصاد ۹ دی يادداشتى با عنوان «زنگنه، نبايد هم استيضاح شود!» در رابطه با حاشيه هاى استخدام نمايندگان مجلس و بستگانشان در وزارت نفت منتشر کرده است.

9دى در صفحه فرهنگ به ماجراى چالش نهنگ آبى، برخى حواشى تلخ، خطاهاى رسانه اى و غفلت مسئولين فضاى مجازى کشور پيرامون اين چالش پرداخته است. «نهنگى که فرزندانمان را مى بلعد» و «نهنگهاى قاتل در درياى آلوده فضاى مجازى» عنوان اين مطالب است.

در شماره جديد ۹ دى به مناسبت ايام اربعين حسينى و مراسم با شکوه پياده روى اربعين، صفحه اى به اىن موضوع اختصاص يافته است.

بخش سی و سوم از سلسله مطالب کتاب هاشمی از نگاهی دیگر نوشته کامران غضنفری، با عنوان «هاشمى فرمانده مانور تجمل» به ارتباط مرحوم رفسنجانى با حزب کارگزاران سازندگى و همچنين مانور تجمل و اشرافيگرى در دوره سازندگى پرداخته و در صفحه جریان شناسی منتشر شده است.

سومین بخش از سلسله مطالب پیرامون مدرک تحصيلى حجت الاسلام روحانى نيز با عنوان «ابوالمشاغلى که به مدرک دانشگاهى علاقه زيادى داشت» در این صفحه منتشر شده است.

همچنین در ۹ دى ۲۹۰ ام گفتارها و نوشتارهایی از دیگر شخصیت ها منتشر شده است: حجت الاسلام دکتر احمد رهدار، دکتر على باقرى، محمدکاظم انبارلويى، ميثم نيلى، حسين شمسيان، محمد ايمانى، دکتر محسن ردادى، حجت الاسلام على جعفرى، حجت الاسلام على مهديان، حسين قديانى، اميرحسين ثابتى و ...

هفته نامه سیاسی، فرهنگی اجتماعی ۹ دی را هر شنبه از کیوسک های مطبوعاتی سراسر کشور بخواهید. جهت اشتراک با شماره ۰۲۱۳۳۵۱۳۰۲۰ تماس گرفته و یا به سایت 9day.ir مراجعه نمائید.

ارسال نظرات