استاندار استان لرستان:

ایجاد هزار شغل با تکمیل کارخانه فولاد ازنا

سید موسی خادمی، استاندار استان لرستان در اولین سفر به شهرستان ازنا از تکمیل کارخانه فولاد با ایجاد هزار شغل خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۰۱۵۳
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید موسی خادمی استاندار استان لرستان در اولین سفر شهرستانی‌اش در گفت وگو با خبرگزاری از بسیج لرستان در مورد هدف سفر به شهرستان ازنا اظهار داشت: ما امروز در اولین سفر شهرستانی‌مان با فرماندار و امام‌جمعه ازنا از پروژه‌هایی جاده ازنا و اراک که یکی از مهم‌ترین پروژه‌های در شهرستان است بازدید کردیم.

وی افزود: در این جاده تصادفات زیادی رخ‌داده که 18 کیلومتران در محدوده جاده ازنا است که 6 کیلومتر آن شروع‌شده و 10 کیلومتران هم به مناقصه خواهیم گذاشت و این جاده در شهرستان ازنا چهار باند خواهد شد.

وی از سد کمندان بازید کرد و گفت: سد کمندان وظیفه اصلی تأمین آب شرب ازنا و الیگودرز و چهار هزار 200 هکتار زمین کشاورزی را دارد که حدود هفتاد درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. و کارگران این پروژه دو شیفته کار می‌کند و برای این پروژه تأمین اعتبار خواهیم داشت.

خادمی گفت: فولاد ازنا کارخانه‌ای است با تولید هزار و 200 تن و برای هزار نفر هم می‌تواند اشتغال ایجاد کند و یک تحول عظیم در صنعت فولاد در استان خواهیم داشت.

وی حل مشکل آب ازنا را افتتاح تصفیه‌خانه دانست و گفت: در تأمین آب شرب ازنا مشکلاتی هست که از یک چشمه تأمین می‌شود و با افتتاح این تصفیه‌خانه آب در ازنا تا ده فجر امسال آب سالم را به مردم ازنا عرض خواهیم کرد و بلا تشکر از دولت تدبیر امید ثمرات این کارها را در آینده خواهیم دید.

مجید کیان پور نیز ضمن خیرمقدم به استاندار و هیئت همراه گفت: استاندار محترم اولین سفر شهرستانی خود را به شهرستان ازنا اختصاص دادند تا از پروژه‌ها دیدند کنند و تصمیمات خوبی را برای این شهرستان گرفته‌اند.

وی افزود: سد کمندان در نیمه اول سال 97 آب‌گیری و به بهرورداری خواهد رسید و شرکت فولاد 75 درصد پیشرفت داشته است و جاده ازنا و شازند با پیگیری‌هایی وزیر راه شهرسازی آقای آخوندی و آقای نوبخت سخنگو دولت 18 کیلومتر ان تا مؤمن آباد زیر بار ترافیکی خواهد رفت و قطعه سوم هم تکمیل خواهد د و تصادفات کاهش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات