حجت الاسلام بارانی:

دشمن می خواهد نسل جوان از مبانی دینی و انقلابی منحرف کند/پیوند بین نسل جدید و بسیج تقویت شود

امام جمعه توکهور و هشتبندی با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای انحراف نوجوانان از مبانی دینی و انقلابی و خصوصا فرهنگ ایثار و شهادت افزود: همه باید هوشیار باشیم که این پیوند بین نسل جدید و بسیج تقویت شود.
کد خبر: ۸۹۴۰۱۸۴
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام محمد بارانی خطیب جمعه توکهور-هشتبندی با اشاره به بالارفتن زمزمه برجام های موشکی و حقوق بشری از ناحیه جبهه استکبار؛آنرا کابوسی آشفته که هیچگاه تعبیر نخواهد شد معرفی کرد و گفت: ملت انقلابی و جوانان غیور ایران اسلامی جواب این خیال پردازی های پوچ را در ۱۳ آبان خواهند داد.

خطیب جمعه توکهور-هشتبندی با تاکید بر اقتدار و بزرگی ملت ایران و شکست ذلیلانه دشمنان در همه عرصه های رویارویی با جمهوری اسلامی در پس از انقلاب افزود:در مساله کردستان عراق و اعلام استقلال این اقلیم دنیا بزرگی و تدبیر و نفوذ ایران اسلامی را مشاهده کرد.

وی هدف از همه پرسی خائنانه در کردستان عراق؛در روزهایی که فتنه داعش در عراق و سوریه در حال کشیدن نفس های اخر است را ایجاد فتنه جدید با طراحی اسرائیل دوم در منطقه دانست و اظهار داشت: وحدت ملت عراق؛تدبیر دولت عراق؛ و اقتدار ایران اسلامی به آنها تودهنی زد و همگان خبر تعلیق همه پرسی و اعلام رسمی درخواست مذاکره با دولت مرکزی عراق را شنیدند که به نوبه خود نشانی دیگر از نفوذ و اقتدار غیرقابل انکار جمهوری اسلامی در منطقه است.
امام جمعه توکهور-هشتبندی افزود: تاکنون هر آنچه جمهوری اسلامی در عرصه مبارزه با استکبار اراده کرده اتقاق افتاده است.

وی  به مشکلات و تنگناها و چالش های داخلی و هشدار به عدم غفلت از آنها اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان ملت ایران در سست کردن پایه های نظام و تضعیف اراده انقلابی ملت طمع کرده اند و مردم بصیر و مسئولان ما باید توجه کنند که خطر موریانه های داخلی از کفتارها و گرگ های بیرونی بیشتر است.
بارانی خطاب به مسئولان در رابطه با حل مشکلات کشور تاکید کرد:مشکلات اقتصادی و معیشتی و بیکاری و آسیب های اجتماعی را با آمارهای بی مبنا نمیتوان حل کرد بلکه حل اینها اراده انقلابی و مردانی عاشق و شیفته خدمت می خواهد.
حجت الاسلام بارانی تصریح کرد: اراجیف و تهدیدهای آمریکا علیه ایران اگر چه ظالمانه است اما برای فرزندان امام و رهبری آرزوی دیرینه است که به جای نبرد با نوچه های دسته چندم شما روزی در میدان نبرد با عوامل اصلی فتنه و ناامنی و ظلم در دنیا یعنی امریکا و غده سرطانی جهان اسلام مواجه شوند و همه شما را به زباله دان تاریخ بفرستند و امریکایی ها بدانند؛روزی فراخواهد رسید که ملت ایران و مستضعفان جهان انتقام انتقام این همه ظلم را خواهند گرفت و برای همیشه شرّ آنها را از سرملت ایران و مردم منطقه کوتاه خواهند کرد‌.
وی با اشاره به سالروز شهادت محمد حسین فهمیده و روز نوجوان و بسیج دانش آموزی ؛در اهمیت دوران نوجوانی گفت: نوجوانی دوره ای است که برای رقم زدن آینده هر فرد نقش حساس و تعیین کننده دارد و کسانی که در این دوران به رشد معنوی؛علمی؛ فکری و قوت جسمی برسند آینده درخشانی را برای خود تضمین خواهند کرد.
امام  جمعه توکهور-هشتبندی شهید فهمیده را نمونه کاملی از نوجوان موفق انقلابی معرفی کرد و با تاکید براهمیت پرورش کودکان و نوجوانان برای آینده اسلام و انقلاب گفت: بهترین مکان برای پرورش نسل مومن و انقلابی مجموعه پاک و زلال بسیج است.
وی به برنامه ریزی دشمن برای انحراف نوجوانان از مبانی دینی و انقلابی و خصوصا فرهنگ ایثار و شهادت  اشاره کرد و افزود: بسیج را به عنوان ریشه ی این ارزش ها مورد هدف قرار میدهند لذا همه باید هوشیار باشیم که این پیوند بین نسل جدید و بسیج تقویت شود.
حجت الاسلام بارانی وجود یازده شهید دانش آموز در منطقه توکهور-هشتبندی و معرفی سیره انها را یک ظرفیت عظیم برای تربیت و پرورش نسل جوان و نوجوان در منطقه دانست و با انتقاد از غفلت و کم کاری مسئولان در این زمینه گفت: دشمن میداند که تا امثال شهید فهمیده و شهید حججی در این کشور پرورش پیدا میکنند نمیتواند به این انقلاب و اراده عاشورایی ملت ایران ضربه بزند لذا به دنبال انحراف اخلاقی و عقیدتی فرزندان این مرزوبوم است اما کورخوانده اند ؛ملتی که شهادت در دل کوچک و بزرگش موج میزند آسیب نخواهد دید.

ارسال نظرات