اجرای طرح «قطار فرهنگی» در مسیر بندرعباس-مشهد و بالعکس

مدیر ستاد اقامه نماز استان هرمزگان از اجرای طرح «قطار فرهنگی» با همکاری ستادهای اقامه نماز هرمزگان و خراسان رضوی، اداره کل راه آهن و سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی خبرداد و گفت: این طرح از روز دوشنبه اول آبان ماه جاری کلید خورده است.
کد خبر: ۸۹۴۰۶۴۲
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن فروزان نژاد، مدیر ستاد اقامه نماز هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس عنوان کرد: این طرح که به صورت آزمایشی  و تا پایان برگزاری بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز در قطار مشهد -بندرعباس اجرا می شود.

 

وی، استقرار روحانی در قطار برای اقامه نماز جماعت در ایستگاههای بین راهی، ارائه مشاوره دینی، پاسخ به سئوالات شرعی و تصحیح قرائت نماز در حین سفر را یکی از برنامه های این طرح برشمرد و افزود: در این طرح از روحانیون مرکز تخصصی نماز خراسان رضوی استفاده می شود.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین فروزان نژاد از اجرای مسابقه کتابخوانی با موضوع نماز در بین مسافرین و اهدای جوایز به برترین ها به عنوان یکی دیگر از برنامه های طرح یاد کرد.

 

وی اضافه کرد: در این مدت در همه سفرهای بندرعباس-مشهد و بالعکس کلیپ های نماز و زیارت در طول سفر پخش خواهد شد.

 

 

گفتنی است؛ بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با محوریت نماز و فضای مجازی روز 30 آذر ماه به میزبانی هرمزگان در بندرعباس برگزار می‌شود.

 

ارسال نظرات