معاون امور فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

برگزار نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته کتاب در همه شهرستان‌های زنجان

همزمان با آغاز هفته کتاب در کشور، نمایشگاه کتاب در همه شهرستان‌های استان زنجان از ١٩ تا ٢٧ آبان‌ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۰۹۲۶
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون امور فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به دیگر برنامه‌های این اداره در هفته کتاب، گفت: در اولین روز هفته کتاب مورخ ٢٠ آبان، خادمان نشر کتاب در استان زنجان مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

ابراهیم قاسمی از برگزاری مسابقه کتابخوانی در همه شهرستان‌ها خبر داده و ادامه داد: اهدای کتاب به مدارس و مهدهای کودک در همه شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی با اشاره به رونمایی از کتاب یکی از نویسندگان در شهرستان خدابنده مورخ ٢٣ آبان‌ماه، افزود: روستای سعیدآباد ایجرود، میزبان نمایشگاه علوم قرآنی در روز ٢٢ آبان‌ماه خواهد بود.

معاون امور فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نقد کتاب یکی از نویسندگان بومی در شهرستان خدابنده را برنامه روز ٢٤ آبان‌ماه اعلام کرده و ادامه داد: مسابقه کتابخوانی با عنوان در جستجوی حقیقت نیز در این روز برای علاقه‌مندان به کتابخوانی در شهرستان خدابنده برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های شهرستان خرمدره در هفته کتاب، گفت: دیدار با کتابداران و کتاب‌فروشان و نویسندگان در روز ٢٤ آبان‌ماه و دیدار با پیشکسوتان و فعالان حوزه چاپ کتاب در روز ٢٥ آبان انجام خواهد شد.

قاسمی از برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی در شهرستان ابهر خبر داد که از بیستم تا ٢٦ آبان‌ماه مهلت داشته و افزود: در فرهنگسرای امام خمینی زنجان نیز، برنامه شب شعری در روز ٢٠ آبان برگزار می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: بیست و پنجمین هفته کتاب امسال با شعار "آینده روشن با خانواده کتابخوان" از بیستم تا ٢٦ آبان‌ماه برگزار می‌شود که هر یک از روزهای آن نیز با عنوان خاصی نامگذاری شده است.

گفتنی است، روز شنبه، ٢٠ آبان‌ماه با نام "کتاب اهالی قلم و رسانه"، روز یکشنبه ٢١ آبان با نام "کتاب، فضای مجازی و جهان دیجیتال"، روز دوشنبه ٢٢ آبان با عنوان "کتاب و جامعه دانشگاهی"، روز سه‌شنبه ٢٣ آبان با عنوان "کتاب، کودک و نوجوان، خانواده"، روز چهارشنبه ٢٤ آبان با عنوان " کتاب، کتابخوانی و کتابدار"، روز پنج‌شنبه ٢٥ آبان با عنوان "کتاب، ناشران، کتابفروشان و اقتصاد مقاومتی" و روز جمعه ٢٦ آبان با عنوان "کتاب، حیات طیبه و انقلاب اسلامی" نامگذاری شده است.

ارسال نظرات