فرمانده كل سپاه در پيامي به فرمانده كل ارتش تأكيد كرد

وحدت ارتش و سپاه، تركيبي مرصوص براي شكست دشمنان

فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در پيامي به فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران، تأكيد كرد: بي ترديد وحدت برادرانه اركان ارتش و سپاه تركيب مرصوصي براي شكست دشمنان اسلام و نظام به شمار مي‌رود.
کد خبر: ۸۹۴۰۹۳۶
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
 
 
 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از سپاه نيوز، سردار سرلشكر پاسدار محمدعلي جعفري فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در پيامي خطاب به امير سرلشكر سيد عبدالرحيم موسوي، فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران با اظهار خرسندي از كيفيت برگزاري آيين دانش‌آموختگي دانشجويان دانشگاه‌هاي افسري ارتش جمهوري اسلامي ايران در محضر فرماندهي معظم كل قوا و ستايش از رويش‌هاي ارزشي آن سازمان تأكيد كرد: بي ترديد وحدت برادرانه اركان ارتش و سپاه تركيب مرصوصي براي شكست دشمنان اسلام و نظام به شمار مي‌رود. 

در پيام فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران، آمده است: خداوند تبارك و تعالي را شاكرم كه از زمان انتصاب جنابعالي به فرماندهي كل ارتش جمهوري اسلامي ايران، اقداماتي مبارك و تعالي بخش در حيات طيبه ارتش براي ايفاي رسالت خويش، تدبير و تجلي يافت. سرلشكر جعفري تصريح كرده است: امروز ارتش به بركت برخورداري از فرماندهي مكتبي، انقلابي، فكور و با تقوي، بيش از پيش در مسير يك تحول بزرگ براي ساخت انقلابي خود قرار گرفته تا هندسه‌اي از قدرت براي انقلاب اسلامي و نظام مقدس‌مان به ارمغان آورد كه در آن وحدت و برادري در ارتش و سپاه حقيقتاً يك ضرورت محسوب مي‌شود. بي ترديد اين وحدت، تركيب مرصوصي براي شكست دشمنان اسلام و نظام خواهد شد.
 وي در ادامه پيام خود نوشته است: خداي بزرگ را سپاسگزاريم كه اراده‌ مخلصانه، دلسوزانه و جدي شما در تعميق وحدت برادرانه اركان ارتش و سپاه و نيز مديريت برجسته‌ معنوي و ارزشي آن فرمانده فداكار در برگزاري مراسمي متفاوت، از نمايش صلابت ديني و تعهد به ولايت از دانشجويان و دانش آموختگان دانشگاه‌هاي آجا در محضر مولي و مقتدايمان حضرت امام خامنه‌اي(مدظله العالي) مايه افتخار، سربلندي و دلخوشي همگان قرار گرفت. سردار جعفري در پايان پيام خود آورده است: ضمن اعلام آمادگي همه جانبه‌ سپاه براي همكاري همدلانه و شانه به شانه سپاه با ارتش در تمامي عرصه‌ها و نيز ستايش از اين رويش‌هاي ارزشي، توفيق جنابعالي را در تحقق اوامر فرمانده معظم كل قوا (مدظله العالي) از ساحت ربوبي خواستارم.
 
ارسال نظرات