همزمان با اولین روز از هفته بسیج دانش آموزی صورت گرفت:

غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای هرات+ تصاویر

در نخستین روز از هفته گرامیداشت بسیج دانش آموزی، دانش آموزان بسیجی مدرسه نجمه با حضور در گلزار شهدای روستای فتح آباد شهرستان خاتم ضمن غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا با آرمان های امام(ره) شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۸۹۴۱۰۹۸
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، در نخستین روز از هفته گرامیداشت بسیج دانش آموزی، دانش آموزان بسیجی مدرسه نجمه با حضور در گلزار شهدای روستای فتح آباد شهرستان خاتم ضمن غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا با آرمان‌های امام (ره) شهدا و مقام معظم رهبری. تجدید میثاق کردند.
در ابتدای مراسم فرمانده ناحیه "جناب سرهنگ آزادی نژاد" ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و تقدیر وتشکر از حضور دانش آموزان در خصوص هجمه‌های دشمن و استکبار جهانی که این دشمنی از اوایل انقلاب تا به الان وجود داشته است وهمچنین از رویداد‌ها و اتفاقات مهمی که در آن زمان رخ داده است از جمله تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) - شهادت محمد حسین فهمیده این نوجوان بسیجی مطالبی را برای دانش آموزان بیان کرد.
در پایان از دانش آموزان خواست تا در سنگر علم و دانش تلاش نمایند و درس بخوانند و با درس خواندن مشت محکمی بر دهان آمریکا بزنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار