خبرهای داغ:
بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی؛

آیین دیدار دانش آموزان بسیجی با امام جمعه اصلاندوز برگزار شد

در نخستین روز از هفته بسیج دانش آموزی مراسم دیدار دانش آموزان با امام جمعه اصلاندوز و غبارروبی مزار شهدا با حضور فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۱۲۵۹
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

به گزارش بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، با هدف تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا و انتقال ارزشهای فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل امروز ایران اسلامی صبح امروز فرمانده سپاه ناحیه عشایری اردبیل، رییس و کارکنان آموزش و پرورش اصلاندوز، فرماندهان واحدهای مقاومت و بسیجیان علوی و فاطمی با امام جمعه اصلاندوز دیدار کردند.

"قدرت مهرآوران" رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اصلاندوز ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش آموزی گفت: بسیج دانش آموزی در بین اقشار بسیج نقش مهمتری داشته و دارد، همانگونه که در زمان ۸ سال دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کردند و۳۶۰۰۰ شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب کردند.

وی افزود: دانش آموزان بسیجی امروزه با آگاهی و تعهد، اخلاق مداری و علم اندوزی مدافع حریم اسلام، انقلاب و ولایت فقیه هستند و در برابر توطئه ها و تهدیدهای دشمنان با هوشیاری کامل عمل می نمایند.

حمزه محمدیان فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی منطقه اصلاندوز نیز ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج دانش آموزی و ارائه گزارشی از عملکرد این حوزه در طول یک سال گذشته، گفت: ۸ آبان سالروز شهادت دانش‌آموز ۱۳ ساله بسیجی شهید حسین فهمیده و ۱۳ آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است به همین خاطر از ۷ تا ۱۳ آبان، هفته بسیج دانش‌آموزی نام گرفته است.

"حسین زاده" فرمانده ناحیه عشایری اردبیل نیز در سخنانی امنیت و آسایش امروز کشور را مرهون خون شهدا دانست و گفت:نیاز است در سنگر علم و دانش مثل هشت سال دفاع مقدس فعالیت کنیم و با برنامه ریزی در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم.

وی با بیان ایکه دشمنان امروزه از طریف ماهواره و شبکه های اچتماعی بدنبال تغییر باورها و اعتقادات خانواده ها بخصوص جوانان انقلاب اسلامی است از دانش آموزان خواست با عمل به سیره و روش شهدا نقشه های شوم دشمنان را خنثی سازند.

حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز در بیاناتی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموزی و شهید حسین فهمیده و شهید بالازاده گفت:هزاران شهید دانش آموز تقدیم انقلاب شد تا اسلام و قرآن در امان باشد.

وی با بیان اینکه امروز بر دانش آموزان وظیفه است در جایگاههای علمی و فرهنگی و اعتقادی در مقابل دشمنان ایستادگی کنند افزود:دشمنان از طریق شبکه های مجازی و ماهواره ای در منازل و فکرهای جوانان و خانواده ها وارد شده اند باید با جدیت و آگاهی بتوانیم با ترفندهای دشمنان مقابله کنیم.

امام جمعه اصلاندوز اظهار کرد: شهید حججی ها،آقایی ها،سیفی ها و دیگر شهدای مدافع حرم با تقدیم نثار جان خود تواسنتند انقلاب اسلامی را بالنده تر از قبل رو به جلو ببرند و دانش آموزان نیز باید امروز با جدیت در تحصیلات و مقامهای بالاتر و در مراسمات و مساجد حضور گستره داشته باشند.

حجت الاسلام اسدزاده از دانش آموزان خواست به عنوان آینده سازان این مرز و بوم با تاسی از فرهنگ عاشورا و الگو گرفتن از شهدای دفاع مقدس از جمله حسین فهمیده راه متعالی آنان را ادامه دهید.

مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا از دیگر برنامه هایی بود که در نخستین روز از هفته بسیج دانش آموزی برگزار شد.

 

 

ارسال نظرات