مدیرکل بهزیستی استان زنجان:

استاندارد سازی تجهیزات بازی 167مهد کودک در استان

با انعقاد تفاهم نامه همکاری بهزیستی استان زنجان و اداره استاندارد از این پس وسایل بازی و تجهیزات 167 مهد کودک تحت نظارت بهزیستی استاندارد سازی می شود
کد خبر: ۸۹۴۱۵۶۳
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: حفظ امنیت و سلامت بیش از 6 هزار کودک زنجانی که از خدمات بهزیستی بهره مند می شوند جزو الویت های و سیاست های این سازمان است.

محمد محمدی افزود: در راستای استاندارد سازی تجهیزات بازی از این پس استاندارد اجباری وسایل بازی مستقر در مهدهای کودک استان در راستای ارتقاء سطح سلامت و ایمنی کودکان صورت می پذیرفت.

وی اظهار داشت: این تفاهم نامه به منظور نیاز سنجی و شناسایی اولویت های تدوین استانداردهای مورد نیاز طرفین و با توجه به دستور العمل و بخشنامه های سازمان بهزیستی کشور خواهد بود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اجرایی نمودن این تفاهم نامه اظهارداشت:اطلاع رسانی به مهدهای کودک، ارائه فهرست و مشخصات کامل مهدهای کودک استان ، تهیه مستندات عملکرد از اقدامات انجام یافته، هماهنگی با ادارات بهزیستی شهرستانهای زنجان ونیاز سنجی دوره های آموزشی برای مربیان مهد، پرداخت هزینه های آموزشی، معرفی متقاضایان تاسیس مهدهای کودک به استاندارد ، همکاری با استاندارد در نشر کتاب ، برگزاری مسابقات نقاشی و سایر فعالیتهای فرهنگی و ترویجی مهدهای کودک از تعهدات بهزیستی است .

وی ارائه فهرست موضوعات استانداردهای تدوین شده مرتبط با فعالیتهای بهزیستی ، هماهنگی در برگزاری سمینارهای آموزشی مورد نیاز بهزیستی، معرفی اساتید جهت آموزشهای مورد نیاز بهزیستی و کودکان ، صدور گواهینامه آموزشی برای آموزش گیرندگان ، تدوین و بازنگری استانداردهای مورد نیاز و نظارت بر عملکرد شرکت بازرسی از تعهدات اداره کل استاندارد برشمرد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : کلیه توافق های حاصله بین نمایندگان صورتجلسه شده و مورد بررسی واحدهای ذیربط قرار گرفته و نتیجه به طرف مقابل اعلام می شود.

این تفاهم نامه در 7ماده 25 بند و طی یک نشست مشترک به امضای داود کارگرزاده مدیر کل استاندارد استان زنجان و محمد محمدی مدیر کل بهزیستی استان زنجان رسید.

ارسال نظرات