برگزار یادواره شهدای دانش آموز در شهرستان ابهر

همزمان با گرامیداشت برنامه های هفته بسیج دانش آموزی با حضور خانوداه های شهدا و مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۱۶۰۲
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، همزمان با گرامیداشت برنامه های هفته بسیج دانش آموزی، یادواره شهدای دانش آموز شهرستان ابهر در مدرسه 15خرداد شریف آباد با حضور خانوداه های  شهیدان افشاری ورمضانی، حجت الاسلام محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر ،سرهنگ فروزنده فرمانده سپاه ناحیه ابهر ،مسگر جماعت معاونت پرورشی اداره آموزش و پروش شهرستان ابهر، افشاری عضوشورای اسلامی شهر ابهر و جمعی ازمدیران ، معلمان و دانش آموزان مدرسه 15خرداد برگزار شد.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی با اشاره به وصیتنامه شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس گفت: در تمامی وصیتنامه شهیدان دونکته مهم وجود دارد که همه این شهیدان بزرگوار در وصیتنامه خود به آن اشاره و توصیه نموده اند و آن پیروی از ولایت فقیه و حفظ حجاب می باشد.

مسگر جماعت با توصیه به دانش آموزان در رابطه با عمل به وصیتنامه شهدا و لزوم الگوگیری از این عزیزان افزود: اگر میخواهید پیام شهدا را در جامعه منتقل کنید حجاب خودتان را حفظ کنید .

همچنین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر با تسلیت ایام محرم و صفربا اشاره به اهمیت پیاده روی اربعین گفت: اربعین حسینی به کوری چشم دشمنان ما جهانی شده است .

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه در زندگی بهترین چیز یرای انسان جان او می باش، افزود: شهدا جان خودشان را تقدیم انقلاب کردند و کسانی هم که در حال حاضر به پیاده روی اربعین می روند به برکت خون شهدا است ،شهدایی که آرزو داشتند راه کربلا آزاد شود و به زیارت امام حسین (ع) نائل شوند.

وی در ادامه با اشاره به نقش حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) در جهانی کردن جریان کربلا و لزوم الگو گیری از راه شهیدان  خطاب به دانش آموزان اظهار داشت: مادیات برای انسان آسایش می آورد اما آرامش نمی آورد،و اگر میخواهید در زندگی به آرامش برسید ارتباط خود را با امام زمان (عج) و شهدا بیشتر کنید.

گفتنی است،در پایان این مراسم از خانوداه شهیدان  افشاری و رمضانی ودانش آموزان فعال گروه جهادی مدرسه 15خرداد تجلیل به عمل آمد.

 

ارسال نظرات