مسئول تربیت بدنی بسیج در گفت و گو با «بسیج»:

نباید از تقویت قوای نظامی خود غافل شویم

یزدانی با بیان اینکه نباید از تقویت قوای نظامی خود غافل شویم،گفت: و بی شک رونمایی از بخشی از اقتدار نیروهای مسلح ما باعث لرزه بر تن استکبار می شود.
کد خبر: ۸۹۴۱۶۲۰
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷

کاظم یزدانی مسئول تربیت بدنی بسیج در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه امروز صلابت و اقتدار سپاه،ارتش و بسیج باعث حیرت دشمن شده است، گفت: همواره باید مراقب باشیم که انقلاب اسلامی از دو منظر درونی و بیرونی تهدید می شود و ما باید برای هر دو تهدید آماده باشیم و ضمن رفع نقاط ضعف مانع از آن شویم که دشمن بخواهد به ما طمع کرده و اهداف شوم خود را محقق سازد.


وی افزود: ما نباید از تقویت قوای نظامی خود غافل شویم و بی شک رونمایی از بخشی از اقتدار نیروهای مسلح ما باعث لرزه بر تن استکبار می شود تا بدانند که کشورمان آمادگی دفاع در مقابل هر گونه تجاوز را دارد و به دشمن همان درسی را می دهیم که به رژیم بعث عراق دادیم.


یزدانی در پایان خاطر نشان کرد: دشمنان ما فکر کرده اند که با زبان تهدید و گستاخی می توانند ما را تحت تاثیر قرار دهند و حال آن که تاریخچه سی و هشت ساله این ملت از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نشان می دهد که در برابر قُلدرهای جهانی و مستکبران عالم به تاسی از فرهنگ عاشورا، تسلیم نشده و نخواهد شد.

ارسال نظرات