مسؤول بسیج سازندگی بندرلنگه:

برای کمک به رهجویان سوء مصرف مواد مخدر از هیچ‌گونه تلاشی دریغ نخواهیم کرد

مسؤول بسیج سازندگی شهرستان بندرلنگه در راستای اجرای طرح کرامت قرارگاه جواد الائمه(ع) گفت: برای کمک به رهجویان مبتلا به سوء‌مصرف مواد مخدر ازهیچ‌گونه تلاشی دریغ نخواهیم کرد .
کد خبر: ۸۹۴۱۷۱۲
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، عبدالزهرا لنگه‌ای امشب در حاشیه دیدار با مدیریت مرکز اقامتی درمانی بیماران سوء مصرف مواد مخدر صدف بندرلنگه در راستای اجرای طرح کرامت قرارگاه جواد الائمه (ع)، اظهار کرد: برای کمک به رهجویان مبتلا به سوء مصرف مواد مخدر از هیچ‌گونه تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود : از اهداف اصلی قرارگاه جواد الائمه (ع) در اجرای طرح کرامت مبارزه اساسی با سوء مصرف مواد مخدر و دست‌گیری و نه مچ‌گیری از معتادان در ترک عادت سوء مصرف مواد مخدر تا دسترسی به جامعه ای عاری از معضلات اعتیاد و به تبعه آن طلاق و.... می‌باشد.

لنگه‌ای با اشاره به اینکه ماموریت مقابله با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر با پلیس مبارزه با مواد مخدر است ولی هدایت و مدیریت مصرف‌کنندگان یک عزم عمومی می‌طلبد، افزود : مواد مخدر موضوعی است که باید عموم مردم جامعه به آن توجه کنند و حل معضل اعتیاد مستلزم همکاری نهادهای مختلف جامعه و بویژه همکاری جهادی عموم مردم در این سیر تحولی می‌باشد.

در ادامه این دیدار محمد دست‌باز مدیر کمپ صدف بندرلنگه اظهار داشت: اعتیاد بعنوان اصلی‌ترین معضل اجتماعی، زندگی بسیاری از افراد جامعه اعم از پیر و جوان، زن و مرد،فقیر و غنی را تهدید می‌کند و این معضل می‌تواند با گرفتار کردن میلیون‌ها انسان به دام اعتیاد جامعه را به ورطه نابودی بکشاند.

دست‌باز با اشاره به اینکه اولین آسیب اجتماعی در کشور مواد مخدر است و در این زمینه باید بصورت کاملا جدی ورود پیدا کرد، تصریح کرد : ما و همکاران خود در کمپ صدف بندرلنگه بعنوان یک سازمان مردم نهاد به سهم خود برای رفع این معضل تلاش می‌کنیم لیکن در تحقق اهداف این طرح خواهان همکاری جدی مردم و حمایتهای بیشتر سازمانها و نهادهای دولتی و حاکمیتی در مقابله با این آسیب اجتماعی هستیم.

مدیر کمپ صدف بندرلنگه و عضو افتخاری قرارگاه جواد الائمه (ع) بندرلنگه، خاطر نشان کرد: مشکل اصلی بهبود یافتگان، پس از ترک اعتیاد است و باید بگونه ای مورد حمایت قرارگیرند که در چرخه عادی زندگی قرار گرفته و با عموم مردم جامعه هم قدم شوند تا میل بازگشت به گذشته و مانوس شدن با مواد مخدر را از سر برهانند.

دست‌باز در پایان با اشاره به اینکه معتادان پاک شده نمی‌خواهند به گذشته بازگردند یادآور شد : مسئولان ما و رهجویان ما را حمایت کنند و تنها نگذارند.

ارسال نظرات