ایران ابر قدرت خاورمیانه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان،گفت:ایران ابر قدرت خاورمیانه است و آمریکا از نفوذ ایران هراس دارد.
کد خبر: ۸۹۴۱۷۸۸
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در مراسم معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه بندرخمیر گفت: تنها راه رسیدن به ظهور انقلاب اسلامی است.  

وی افزود: آینده انقلاب از امروز روشن تر خواهد بود به شرطی که مردم در صحنه باشند.

 حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار عنوان کرد: دشمن تمام تلاش خود را جهت نا امیدی مردم از انقلاب با بوجود آوردن تحریم ها و ایجاد مشکلات انجام می دهد و تنها راه مبارزه با آن مدیریت انقلابی است، با سازش کاری و لبخند اتفاقی نمی افتد.

 وی با اشاره به لفظ “دیوانه” خواندن رئیس جمهور آمریکا بیان کرد: کسی که فکر می کند ترامپ دیوانه است آدم ساده ای است، مگر می شود یکی از بزرگترین تاجران آمریکا با سرمایه میلیاردی یک دیوانه باشد و بتواند احزاب و سیاسیون را به خود متمایل کند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) با اشاره به نفوذ ایران در منطقه عنوان کرد: امروز اگر یک خودروی نظامی از حرکت کند لب مرز اسرائیل توقف می کند و صهیونیسم جهانی از این موضوع عصبانی است.

 وی افزود: ایران ابر قدرت خاورمیانه است و آمریکا از نفوذ ایران هراس دارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار با اشاره به اعلام استقلال کردستان عراق بیان کرد: هدف از خودمختاری کردستان که با حمایت غربی ها انجام شد، ایجاد یک اسرائیل در نزدیکی ایران بود.

 وی افزود: تمام توطئه ها و جنگ افروزی های آمریکا با مدیریت ایران ناکام می ماند و پیروز تمام میدان ها در منطقه بدون شک جمهوری اسلامی ایران است.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) عنوان کرد: در سال ۲۰۵۰ غیر از ایران و عراق تمام ذخایر نفت دنیا تمام می شود، انرژی قدرت می آورد و ایران دست ابر قدرت ها را از این منبع بزرگ انرژی کوتاه کرده است.

 وی با اشاره به پیاده روی اربعین بیان کرد: کدام نظام و حکومتی است که بتواند ۲۷ میلیون انسان را در یک جا جمع کند، این بزرگ ترین اجتماع بشری به عشق امام حسین (ع) بوجود می آید. حضرت مهدی(عج) وقتی ظهور کند خود را جدش امام حسین(ع) معرفی می کند و امروز کیست در جهان که حسین (ع) را نشناسد. این امر به برکت راهپیمایی اربعین محقق شده است.

 حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار عنوان کرد: باید پشتیبان ولی فقیه باشید زیرا امت بی امام خطر ندارد، امام بی امت اقتدار ندارد و امت با امام شکست ندارد.

ارسال نظرات