صبح امروز انجام شد

دیدار فرمانده حوزه شهید رنجوری، بخشدار سابوری و اعضای شواری روستا با خانواده های شهیدان سراوانی

فرمانده حوزه شهید رنجوری، بخشدار بخش سابوری شهرستان نیمروز و اعضای شورای اسلامی شهید سراوانی با خانواده های شهیدان غلام و حسینعلی سراوانی دیدار کرد
کد خبر: ۸۹۴۲۰۸۷
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان؛ سرهنگ پاسدار محبی با حضور در محله شهید سراوانی و منازل شهیدان غلام و حسینعلی سراوانی عنوان کرد: شهدا با اهدای جان خود امنیت و آسایش را به ملت ایران هدیه دیاده اند.
وی افزود: منطقه سیستان در دوران دفاع مقدس و پس از آن شهدای گرانقدر بسیاری را تقدیم انقلاب و اسلام کرده که در این راستا می‌توان به شهدای شاخصی از قبیل: میرحسینی، عالی و لکزایی اشاره کرد.

محبی بیان کرد: با گرامی داشتن یاد و خاطره شهیدان در حقیقت دین خود را نسبت به آن بزرگواران ادا کرده و با ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه راه آن بزرگواران ادامه خواهد یافت.

فرمانده پایگاه شهید رنجوری مقدم تصریح کرد: امروز امریکا با روش‌های گوناگون سعی در مبارزه با نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد بنابراین روزی با دستکش مخملی قصد نفوذ دارد و روز دیگر با تحریم و حمایت از فتنه گران، پس در این راستا هوشیاری و بیداری ملت ایران بیش از پیش مورد نیاز است.

سرهنگ محبی در پایان گفت: ادامه دادن راه شهیدان وظیفه تک تک بسیجان است بنابراین شهید حسینعلی سراوانی الگوی مناسب و ارزشمندی برای جوانان این محله به شمار می‌رود.
ارسال نظرات