رئیس فراکسیون ولایی مجلس در تفت:

اقتصاد مقاومتی؛ راه حل قطعی مشکلات اقتصادی

رئیس فراکسیون ولایی مجلس در یادواره شهدای دانش آموز شهرستان تفت گفت: امروز به برکت مجاهدت ها و ایثارگری ها شهدا در دفاع مقدس، سنگرهای ما از پشت شلمچه و چذابه به پشت مرز اسرائیل رسیده است.
کد خبر: ۸۹۴۲۱۸۵
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از صبح تفت، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای دانش آموز شهرستان تفت اظهار کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی هر چه دارد عزت، اقتدار و پیشرفت دارد به خاطر خون شهدا است.

دکتر «حمیدرضا حاجی بابایی» با گرامیداشت یاد و خاطره 40 هزار دانش آموز و معلم شهید انقلاب اسلامی، اذعان داشت: امروز اگر آمریکا چاره ای جز رجزخوانی و تهدید به تحریم ندارد و سیاست های خود و هم پیمانانش در منطقه را با شکست مواجه می بینید به خاطر خون شهدای زمان شناسی است که به ندای ولی زمان خود لبیک گفتند.

وزیر اسبق آموزش و پرورش با اشاره به توطئه و نقشه های گوناگون دشمنان از بدو شکل گیری انقلاب اسلامی، افزود: استکبار جهانی و آمریکا که از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی با هویت اصلی ما مشکل داشت از همان ابتدا تا به امروز هر چه در توان داشت گذاشت تا این انقلاب را با شکست مواجه کند اما نتوانست و این به خاطر خون با برکت شهدای مظلوم است که امروز برای آن ها یادواره می گیریم.

وی با بیان اینکه نسل امروز انقلاب اعتقادی راسخ تر و عمیق تر از نسل اول انقلاب دارد، خاطرنشان کرد: امروز اگر شهید حججی ها کیلومترها دور تر از وطن خود برای اعتقاد انقلابی خود می جنگد و سر می دهد به خاطر این است که نظام اسلامی پس از 4 دهه، نیرویی به مراتب قوی تر و معتقد تر از اوایل انقلاب تربیت است.

«حاجی بابایی» ادامه داد: امروز به برکت مجاهدت ها و ایثارگری ها شهدا در دفاع مقدس، سنگرهای ما از پشت شلمچه و چذابه به پشت مرز اسرائیل رسیده است و استکبار جهانی هیچ چاره جز زانو زدن در برابر اقتدار جمهوری اسلامی ایران ندارد.

رئیس فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود نقش تاثیر گذار و بی نظیر رهبر معظم انقلاب در پیشبرد نظام اسلامی و مقابله با تهدیدات را یاد آور شد و گفت: امروز اگر نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا می درخشد و در همه معادلات تاثیر گذار است به خاطر رهبری های مدبرانه و عالمانه رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: هرجا ما در طول انقلاب به توصیه ها و تاکیدات رهبری توجه داشتیم، به نتیجه رسیدیم و موفق شدیم؛ امروز اگر در زمینه موشکی حرف اول منطقه را می زنیم چون با نظارت و دستور رهبری این صنعت را پیش بردیم.

وزیر آموزش و پرورش در دولت دهم، با تاکید بر توصیه های رهبر معظم انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: راه حل قطعی و نتیجه بخش مشکلات اقتصادی امروز کشور، اقتصاد مقاومتی است که رهبری انقلاب سیاست های کلی آن را در دولت یازدهم ابلاغ و در دو سال اخیر با نامگذاری شعار سال با محوریت این موضوع بر آن تاکید کردند.

حاجی بابایی ادامه داد: رهبر انقلاب در اکثر بیانات خود به اقتصاد، مشکلات اقتصادی و راه حل آن اشاره دارند؛ اگر ما امروز به توصیه ها و نقشه راه رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی عمل کردیم قطعا همانند صنایع موشکی پیشرفت خواهیم داشت و حرف اول را در منطقه و حتی دنیا خواهیم زد.

وی، اشتغال را یکی از عناصر کلیدی در اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: اشتغال به عنوان یک عنصر کلیدی و یک ستون در اقتصاد مقاومتی می تواند بسیاری از مشکلات را تسهیل کند؛ اشتغال مهمترین مشکل امروز جامعه است که اکثر خانواده ها و بویژه نسل جوان با آن درگیر هستند.

این نماینده مجلس از نهایت همکاری دولت و مجلس برای حل و فصل مشکلات اقتصادی خبرداد و گفت: نمایندگان مجلس برای رفع مشکلاتی چون اشتغال، نهایت همکاری را با دولت خواهند کرد.

وی در پایان از برگزار کنندگان این یادواره شهدا تشکر و حضور در میان مردم شهید پرور تفت را افتخاری برای خود دانست.
ارسال نظرات