خبرهای داغ:

پذیرایی موکب سنگر‌سازان بی‌سنگر اندیمشک ‌از زائران اربعین‌

رئیس اداره جهاد کشاورزی اندیمشک گفت: با هدف تامین نیازهای زائران اربعین موکب سنگر سازان بی سنگر در شهرستان اندیمشک فعالیت خود را آغاز کرده است.
کد خبر: ۸۹۴۲۳۰۳
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴

سید هدایت اله موسوی   اظهار داشت: توجه به تأمین نیازهای زائران اربعین یکی از مهم‌ترین خدمات فرهنگی زائران اربعین در شهرستان اندیمشک است.

وی افزود: به همین جهت موکب و هم زمان با آغاز سفر زائران اربعین، موکب سنگر سازان بی سنگر در شهرستان اندیمشک فعالیت خود را آغاز کرده است و تمام خدمات مورد نیاز زائران اربعین در این موکب، پیش بینی و آماده‌سازی شده است.

رئیس اداره جهاد کشاورزی اندیمشک عنوان کرد: طبخ و توزیع انواع نوشیدنی گرم و سرد ، تهیه و طبخ انواع میان وعده غذایی در سه نوبت صبح، ظهر، شام ازجمله خدماتی است که در موکب سنگر سازان بی سنگر شهرستان اندیمشک به زائران اربعین ارائه می‌شود.

وی گفت: این موکب، روزانه پذیرای بیش از 3 هزار زائر اربعین سرتاسر کشور است و تمام خدمات مورد نیاز در موکب سنگر سازان بی سنگر شهرستان اندیمشک آماده سازی و پیش بینی شده است.

موسوی بیان کرد:  هم چنین طبق بررسی‌های صورت گرفته، تاکنون بیش از 10 هزار زائر اربعین در موکب سنگر سازان بی سنگر شهرستان اندیمشک پذیرایی و از خدمات آن برخوردار شده‌اند.

رئیس اداره جهاد کشاورزی اندیمشک ادامه داد: این موکب، تا پایان سفر معنوی اربعین و حضور عاشقان اهل بیت (ع) فعالیت خود را ادامه و پذیرای زائران اربعین سرتاسر کشور است.

وی با بیان این که موکب سنگر سازان بی سنگر شهرستان اندیمشک با هدف تجلیل از شهدای هشت سال دفاع مقدس نام گذاری و فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: ترویج و توسعه ارزش‌های اسلامی و انقلابی و تبیین فرهنگ محرم و اربعین از جمله اهداف راه‌اندازی موکب سنگر سازان بی‌سنگر در شهرستان اندیمشک است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها