خبرهای داغ:
همزمان با هفته بسیج دانش آموزی؛

دهها عنوان برنامه در حوزه سید الشهدا هشترود برگزار می شود

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی سیدالشهدا هشترود در نشست خود با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و علمی در این هفته خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۲۳۲۳
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جعفر اسمعیل نژاد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 36هزار شهید دانش آموز سراسر کشور اظهار داشت: 8آبان ماه یادآور شهادت نوجوان 13 ساله ای است که به تعبیر رهبر کبیر انقلاب، با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم والاتر است، خود را با نارنجک به زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم کرد.

وی با بیان اینکه محمدحسین فهمیده با وجود سنی کم به معرفتی عمیق دست یافته بود، افزود: شهید فهمیده با خون خود به مردمان زمانش نشان داد جان باختن در مکتب امام حسین(ع) نه تنها ذلت نیست بلکه اوج عزت، عظمت و انسانیت است.

اسمعیل نژاد ادامه داد: اینک نسل چهارم دانش آموزان بسیجی، خود را مهیای ورود به عرصه های مختلف نبرد با دشمنان و شیاطین عالم می کنند و آماده اند تا به فرموده رهبر  فرزانه انقلاب، قله های بلند تهذیب، تحصیل و ورزش را از آن خود بکنند.

وی اجرای یادواره های شهدای دانش آموز، دیدار با خانواده های شهدا، غباروبی و عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری نشست های بصیرتی، اجرای برنامه های پدافند غیر عامل، حضور سازمان یافته در نماز عبادی سیاسی جمعه، برگزاری مسابقه علمی، حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان ماه را از برنامه های این حوزه در این هفته برشمرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها