امام جمعه مهریز:

13 آبان روز فریاد علیه دشمنی های آمریکاست

امام جمعه مهریز گفت: راهپیمایی یوم الله 13 آبان روز بزرگ فریاد ملت ایران علیه دشمنی های دیرینه آمریکاست و باید با حضور گسترده آحاد مردم بسیار با شکوه تر نسبت به سال های قبل برگزار شود.
کد خبر: ۸۹۴۲۷۵۶
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در جمع فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان افزود: روز ۱۳ آبان به خاطر سه رخدادی که در آن اتفاق افتاده به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.
وی ادامه داد: راهپیمایی این روز فقط به دانش آموزان و دانشجویان اختصاص ندارد بلکه همه مردم با هر نوع سلیقه‌ای باید نسبت به سال‌های گذشته خیلی پرشورتر و متحدتر در آن مشارکت کنند.
امام جمعه مهریز تصریح کرد: اگر به تاریخ انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته دقیق نگاه کنیم همه جا شاهد دشمنی‌ها و جنایات دولت آمریکا علیه انقلاب اسلامی و مردم ایران هستیم.
محی الدینی به اهمیت بصیرت افزایی مردم با بهره گیری از فرصت ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: نهاد‌های فرهنگی و تبلیغی باید با برگزاری جلسه‌های مختلف مردم و به خصوص جوانان را به جنایات آمریکا و اذناب آن‌ها آشنا کنند.
امام جمعه مهریز افزود: روحیه استکبار ستیزی باید همواره در میان مردم و دانش آموزان ما زنده بماند که رسالت مهم محسوب می‌شود و نباید نسبت به آن بی توجه بود.
محی الدینی یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان مهریز را گرامی داشت و از نسل جوان خواست راه و مرام نورانی شهیدان را بشناسند و در مسیر تحقق اهداف آن‌ها حرکت کنند.
ارسال نظرات