مسئول سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس:

13آبان تبلور بصیرت و دشمن شناسی دانش آموزا ن مسلمان است

مسئول سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس، گفت: 13 آبان یادآور حماسه دانش آموزان و دانشجویانی است که برای رسوایی شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار با گروگان گیری عوامل فتنه انگیز لانه جاسوسی، حمایت خود را از انقلاب و امام(ره) اعلام داشتند.
کد خبر: ۸۹۴۲۹۹۸
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰

 به گزارش  خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان , سرهنگ احمد  مرودی  مسئول سیاسی سپاه ناحیه بندرعباس   در گفتگو  با خبرنگار خبرگزاری بسیج  در بندرعباس گفت: 13آبان تبلور بصیرت و دشمن شناسی دانش آموزا ن مسلمان استدر این روز بزرگ، دانشجویان انقلابی، پیوند خود را با امام(ره) محکم تر کردند و به جهانیان، به ویژه دشمنان ثابت کردند که با نیروی ایمان و توکل به خدا می‌توان به استکبار جهانی غلبه کرد و او را به زانو در آورد.

 وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران شاهد وقوع حوادث بزرگ در روز 13 آبان در مقاطع مختلف تاریخی بوده است که هر سه از یک هویت و انگاره مشترک برخوردار بوده و در هر سه مورد نیز بخصوص در سیزده آبان 1358 رد پای نظام استکبار جهانی و سلطه مشاهده می شود. روحیه بیداری، هوشیاری و همبستگی و اتحاد ملی را یک بار دیگر به کالبد جامعه اسلامی دمیده و از همه مهم تر، ابهت پوشالی و عنکبوتی ایالات متحده را در جهان در هم شکست و به ملت های مستضعف و آزادیخواه دنیا نشان داد که باید در مقابل سیاست های تجاوزکارانه این بازیگر استعماری ایستاد و از پای ننشست.

 

ارسال نظرات