حضور فعال دفتر نمایندگی بانک خون بند ناف رویان در هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ اردبیل

دفتر نمایندگی بانک خون بند ناف رویان در اردبیل، حضور فعالی در هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ اردبیل دارد.
کد خبر: ۸۹۴۳۰۴۴
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، مسئول دفتر نمایندگی بانک خون بند ناف رویان در اردبیل با اعلام این خبر افزود: اطلاع رسانی از مزایای ذخیره سلول های بنیادی خون بند ناف نوزاد، ارائه  مشاوره برای علاقه مندان و معرفی خدمات قابل ارائه بانک خون بند ناف رویان در استان اردبیل از فعالیت های این دفتر در نمایشگاه مذکور است.

پریسا رضایی به اهمیت سلول های بنیادی خون بند ناف نوزاد اشاره کرد و گفت: این سلول‌ها در درمان دیابت تیپ یک (وابسته به انسولین)، بیماری‌های قلبی عروقی، لوپوس، بیماری‌های نورولوژیک مانند سکته مغزی، پارکینسون و آلزایمر، کم‌خونی‌ها و نقص ایمنی، بیماری‌های کبدی به کار برده می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 80 درصد ثبت‌نام برای ذخیره نمونه در بانک خون بند ناف رویان به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد اظهار داشت: در بانک خون بند ناف رویان تلاش می‌شود با تقسیط، تخفیف و حتی ذخیره رایگان در مورد خانواده‌های در معرض خطر ابتلا به بیماری های خونی، امکان ذخیره خون بندناف برای بیشتر خانواده‌ها فراهم گردد.

رضایی اضافه کرد: دفتر نمایندگی بانک خون بند ناف رویان در اردبیل همه روزه از ساعت 8 تا 15 به نشانی اردبیل، شهرک کارشناسان، فاز 3، میدان شفا، ساختمان مرکزی جهاددانشگاهی، طبقه سوم، آماده پاسخگویی به درخواست خانواده های اردبیلی برای عضویت در این بانک است و شماره تماس 09372835632 آماده ارائه خدمات مشاوره ای در این زمینه می باشد.

گفتنی است هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ اردبیل از ۸ لغایت ۱۲ ابان ماه از ساعت  10 صبح تا ۱۹ عصر  برای بازدید به محل دائمی نمایشگاه بین المللی اردبیل دایر می باشد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار