مسؤول بسیج دانش‌آموزی بندرلنگه:

یادواره شهدای دانش آموز در بندرلنگه برگزار شد

مسؤول بسیج دانش‌آموزی شهرستان بندرلنگه از برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در سومین روز از هفته بسیج دانش آموزی در این بندر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۳۲۱۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،اضغر ترکی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بندرلنگه از برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در سومین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: این یادواره به همت مدرسه دخترانه حضرت معصومه(س) در سالن الغدیر با حضور فرمانده بسیج سپاه، مدیر آموزش وپرورش ومعاونین و جمعی از دانش آموزان شهرستان بندرلنگه برگزار شد.

مسؤول بسیج دانش‌آموزی شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: در این یادواره علی سلامتی فرمانده اسبق سپاه بندرلنگه و از یادگاران 8سال دفاع مقدس به ایراد سخنرانی پرداخت.

ترکی‌زاده بیان داشت: بسیج یکی از عنایات ارزشمند و والای الهی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که به برکت وجود حضرت امام خمینی(ره) به امت اسلامی ایران ارزانی شده است و سازمان بسیج دانش آموزی بخشی از این شجره طیبه و درخت پرثمر و با برکت انقلاب اسلامی است.

وی در پایان یادآور شد: اکنون که دشمنان اسلام و انقلاب از تمامی توطئه های استکباری خویش نا امید شده اند، تنها راه مقابله با این انقلاب شکوهمند اسلامی را مبارزه با فرهنگ و اعتقادات مردم تصور کرده و بیشترین توجه و حمله را به نسل جوان، این آینده سازان جامعه اسلامی معطوف داشته است لذا ما باید در این خصوص ترفندهای دشمنان را با بصیرت‌افزایی خنثی کنیم.

ارسال نظرات