مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

پرداخت بیش از 9 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد

از ابتدای امسال بیش از 9 میلیارد و 600 میلیون تومان در قالب تسهیلات اشتغال و کارگشائی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از طریق صندوق امداد ولایت پرداخت ‌شده است.
کد خبر: ۸۹۴۳۲۵۲
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جلسه شورای مدیران با اشاره به اینکه راهبرد این نهاد در صندوق امداد ولایت ایجاد زمینه افزایش خدمات این صندوق با استفاده از ظرفیت خیران است، گفت: تلاش می‌کنیم با شناسایی و هدایت خیران برای سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت استان زنجان بهبود مستمر در فعالیت‌های این صندوق ایجاد شود.
هدایت صفری با اشاره به اینکه منابع موردنیاز برای خدمت‌رسانی به جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان در صندوق امداد ولایت از محل سپرده خیران، وصول اقساط وام‌های پرداختی و منابع داخلی این نهاد تأمین می‌شود، گفت: از ابتدای امسال بیش از یک میلیارد 762 میلیون تومان از طریق خیران زنجانی در صندوق امداد ولایت سپرده‌گذاری شده است.
وی بابیان اینکه به‌منظور افزایش خدمات صندوق امداد ولایت پیگیری وصول اقساط وام‌های پرداختی از برنامه‌های مهم این صندوق است، اظهار داشت: وصول اقساط وام‌های پرداختی به مددجویان تحت حمایت این نهاد در شش‌ماهه نخست امسال جزو 6 استان برتر در سطح کشور قرار دارد.
صفری با اشاره به اینکه 20 درصد از وام‌های پرداختی به خانوارهای تحت حمایت معوق شده است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با فعالیت ثمربخش در وصول اقساط، میزان اقساط معوق وام‌های پرداخت‌شده به مددجویان تحت حمایت به 15 درصد کاهش‌یافته و منابع قابل‌توجهی از این محل برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به جامعه هدف از طریق صندوق امداد ولایت این استان فراهم شود.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از ارائه کلیه خدمات بانکی به جامعه هدف این نهاد از طریق صندوق امداد ولایت خبر داد و افزود: بیش از 20 هزار حساب برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از ابتدای امسال در این صندوق افتتاح‌شده است.
وی به پرداخت دو هزار و 687 مورد تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند از ابتدای امسال اشاره کرد و افزود: وام‌های پرداخت‌شده از طریق صندوق امداد ولایت در قالب تسهیلات اشتغال و کارگشائی به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت‌شده است.
صفری ادامه داد: از ابتدای امسال بیش از 9 میلیارد و 600 میلیون تومان در قالب تسهیلات اشتغال و کارگشائی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از طریق صندوق امداد ولایت پرداخت‌شده است.
وی از افزایش 72 درصدی تعداد وام‌های پرداختی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد و گفت: خدمات ارائه‌شده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از طریق صندوق امداد ولایت ازلحاظ ریالی نیز از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل 81 درصد افزایش داشته است.

ارسال نظرات