رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:

راهپیمایی ۱۳ آبان در ۷۰ نقطه از استان یزد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در ۷۰ نقطه از استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۳۳۰۳
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام محمد فخرالدینی با اشاره به راهپیمایی ۱۳ آبان در یزد نیز همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، اظهار داشت: امسال برای برگزاری این راهپیمایی در ۷۰ نقطه از استان یزد برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه در مرکز استان، راهپیمایی در سه مسیر و تجمع راهپیمایان در میدان امیرچخماق و در جوار مزار شهدای گمنام برگزار می‌شود، افزود: امسال راهپیمایی از ساعت ۸:۳۰ آغاز می‌شود و راهپیمایان بعد از نیم ساعت راهپیمایی، در ساعت ۹ صبح در میدان امیرچخماق گردهم می‌آیند تا برنامه‌های روز استکبارستیزی اجرا شود.

فخرالدینی عنوان کرد: مسیر اصلی راهپیمایی فردا، میدان شهید بهشتی، خیابان امام خمینی (ره)، چهارراه شهدا و میدان امیرچخماق است، اما دو مسیر دیگر از چهارراه بعثت تا میدان امیرچخماق و مسجد روضه محمدیه تا میدان امیرچخماق نیز در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از برنامه ریزی برای برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه در سطح استان به مناسبت ۱۳ آبان خبر داد و یادآور شد: شعار امسال ۱۳ آبان، «غیرت دینی» است و مردم یزد نیز همزمان با مردم سراسر کشور روحیه استکبارستیزی خود را فریاد خواهند زد.

وی از آحاد مردم استان یزد دعوت کرد تا در راهپیمایی ۱۳ آبان حضوری پرشکوه و شورانگیز داشته باشند و راهپیمایی ۱۳ آبان را مختص به جمعیت دانش آموزی استان ندانند.
مهر
ارسال نظرات