پاسخ یاوه‌گویی ترامپ را متفاوت‌تر از قبل خواهیم داد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان گفت: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امسال در پاسخ به یاوه‌گویی‌های ترامپ شکل متفاوت‌تری خواهد داشت.
کد خبر: ۸۹۴۳۳۲۶
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹

به  گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان در یادواره شهدای شاخص و بسیج دانش آموزی در واحد مقاومت معارف صدرا اظهار کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره)، تبعید امام (ره) به ترکیه و کشتار دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران از رویدادهای مهم  و حساس این روز تاریخی در قبل و بعد از انقلاب اسلامی ایران است.

سرهنگ پاسدار حمید یزدانی خاطرنشان کرد: یاوه‌گویی‌های رئیس‌جمهور آمریکا یک‌بار دیگر ثابت کرد، آمریکا شیطان بزرگ است و نباید فریب خدعه دست مخملی را خورد.

وی بابیان اینکه جنایت و  کشتار مردم و دانش آموزان در ۱۳ آبان سال ۵۷ چهره واقعی و جنایات آمریکا را نشان افزود: این جنایات و کشتارهای بی‌رحمانه توسط استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا هرگز از یاد و خاطره ملت آزادی‌خواه ایران پاک نخواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه  ۱۳ آبان نماد آزادی‌خواهی و استکبارستیزی ملت ایران اسلامی است تصریح کرد: بیداری، هوشیاری و آگاهی مردم برای حضور درصحنه تنها راه مقابله با جنایات آمریکا و استکبار جهانی است.

هیچ‌کس جرأت کوچک‌ترین تعرضی را به کشور نخواهد داشت

وی ادامه داد: آمریکا خوی استکباری خود را همچنان دارد و به‌راحتی و  بدون هیچ اجازه‌ای وارد کشورها شده و بی‌نظمی و نا عدالتی و کشتار دران جا راه می‌اندازد.

وی تأکید کرد: امروز ایران اسلامی به‌واسطه حضور نیروهای انقلابی و قدرت نظامی امن‌ترین منطقه محسوب می‌شود و هیچ‌کس جرأت کوچک‌ترین تعرضی را به کشور نیز نخواهد داشت.

وی بابیان اینکه حضور ملت در این راهپیمایی جوابی دندان‌شکن به دشمنان است، تصریح کرد: ملت ایران در این روز ثابت می‌کنند که همیشه درصحنه حضور دارند و هیچ‌گاه عقب‌نشینی نمی‌کنند.

وی بابیان اینکه برنامه‌های روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امسال در پاسخ به یاوه‌گویی‌های ترامپ شکل متفاوت‌تری خواهد داشت؛ خاطرنشان کرد: یاوه‌گویی‌های رئیس‌جمهور آمریکا یک‌بار دیگر ثابت کرد، آمریکا شیطان بزرگ است و نباید فریب خدعه دست مخملی را خورد.

وی تصریح کرد: فرزندان ملت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خود می‌بالند که به‌عنوان سرباز ولایت و خادم مردم، همواره در صف مقدم و سنگر اولِ مقابله با استکبار جهانی ایستاده‌اند و این پایبندی به آرمانِ والای پاسداری از انقلاب اسلامی است که سپاه را هدف دشمنی‌ها و بغض و کینه مستکبران عالم قرار داده است.

وی در پایان گفت: همان‌طور که فرمانده معظم کل قوا در بیانات حکیمانه خود تأکید داشتند آمریکا باید هم از سپاه که در مقابل آتش‌افروزی‌های ام‌الفساد و گروهک‌های پرورش‌یافته‌اش چون داعش ایستاده و روزبه‌روز به هدف نابودی آن‌ها نزدیک می‌شود؛ عصبانی باشد

ارسال نظرات