سعید ثاقبی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس:

شهدای ما نه تنها آبروی کوی و برزن، شهر و کشور بلکه آبروداران تاریخ بشریت اند

شهدای ما نه تنها آبروی کوی و برزن، شهر و کشور بلکه آبروداران تاریخ بشریت اند آنها احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) بوده و این استقلال و امنیت، مجد و عظمت که نتیجه ایثارگری فرزندان خانواده معظم شهداست مبارکشان باشد.
کد خبر: ۸۹۴۳۵۸۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سعید ثاقبی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی خدمت ملت شریف ایران اسلامیگفت: در طول هشت سال دفاع مقدس بهترین الگوی جوانان ما شهید فهمیده است که نارنجک به کمر بست و تانک دشمن را از پیشروی به خاک میهن اسلامی باز داشت.

وی انقلاب اسلامی را تأثیر پذیر از قیام و نهضت حضرت سیدالشهدا دانست و افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس همانند واقعه کربلا از خرد و کلان در میدان جنگ حضور داشتند گفتنی است شهید فهمیده و سایر شهدا درس و الگوی خود را از سرور و سالار شهیدان و سایر شهدای کربلا گرفته اند.

ثاقبی اظهار داشت: شهدای ما نه تنها آبروی کوی و برزن، شهر و کشور بلکه آبروداران تاریخ بشریت اند آنها احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) بوده و این استقلال و امنیت، مجد و عظمت که نتیجه ایثارگری فرزندان خانواده معظم شهداست مبارکشان باشد.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به مسائل سیاسی روز جهان تصریح کرد :ترامپ در منطقه عربده کشی می کند غافل از اینکه امروز در کشور اسلامی ایران تفکر شهید فهمیده و سایر شهدا در منطقه به آنها فرماندهی می کند.

وی با توجه به حضور میلیونی زائران پیاده اربعین حسینی گفت: پیام یکایک این زائران به دشمنان اسلام اینست که هرکدام از ما یک حسین فهمیده ، شهید محسن حججی و مدافع حرم بی بی زینب کبری(س) هستیم.

ثاقبی با اشاره به نقش و اهمیت شهدا در جامعه ، خانواده معظم شهدا را چشم و چراغ ملت دانست و خاطرنشان کرد: اهالی شهیدپرور شهرستان طارم بویژه روستای گوهر بار دیگر با خانواده شهید دانش آموز و هنرمند شهید بیگعلی عباسی تجدید پیمان می بندند که ذره ای در ادامه راهش کوتاهی نکرده و با وحدت و اسلامیت این راه شهدا را ادامه خواهند داد.

گفتنی است، مراسم یادواره شهید دانش آموز و هنرمند بیگعلی عباسی با حضور اهالی و شورای اسلامی، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و سایر مسئولین ادارات شهرستان طارم در مسجد رسول الله(ص) روستای گوهر برگزار شد.

مداحی و دیدار مسئولین ادارات شهرستان طارم با خانواده معظم شهید بیگعلی عباسی از دیگر برنامه های قابل اجرا در این مراسم بود.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار