خبرهای داغ:

مردم میانه زیر بارش باران پاییزی مرگ بر امریکا سر دادند

علیرغم بارش شدید باران پاییزی، مردم ولایت مدار و شهید پرور میانه با حضوری همه جانبه در راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه، با رهبر خود تجدید میثاق کرده و شعارهای استکبار ستیزانه سر دادند.
کد خبر: ۸۹۴۳۸۷۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با توجه به اظهارات سخیف و یاوه‌گویی‌های ترامپ و سردمداران آمریکا علیه برجام، سپاه و کشور ایران مراسم روز یوم‌الله ۱۳ آبان براساس سیاست نظام جمهوری اسلامی ایران همزمان با سراسر کشور در شهرستان میانه نیز متفاوت از سال‌های گذشته برگزار شد.

   دانش آموزان و آحاد مردم ولایت مدار و شهید پرور میانه زیر بارش شدید باران با شرکت با شکوه در راهپیمایی ۱۳ آبان، با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، بار دیگر تنفر و انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند و به شدت جنایات استکبار جهانی را محکوم کردند.

   مردم میانه از ساعت ۱۰:۳۰صبح روز شنبه، همانند دیگر شهرهای استان و کشور، با تجمع در میدان معلم، بار دیگر با حضور باشکوه خود برگ زرینی را در کارنامه خود ثبت کردند.

   آن ها به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی لبیک گفتند و تنفر خود را نسبت به امریکا و دیگر سران استکبار با سر دادن شعارهای مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر آمریکا‌ و‌ مرگ بر اسرائیل نشان دادند.

   در پایان این مراسم بیانیه ای در راستای محکوم کردن جنایات امریکا و سردمدارانش قرائت شد و شرکت کنندکان با فریادهای "الله اکبر" بندهای این بیانیه را مورد تایید قرار دادند.

   در حالی که انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) به روزهای سرنوشت سازی نزدیک می‌شد همه اقشار مردم ایران از زن و مرد و پیر و جوان، سعی در ایفا کردن نقش تاریخی خود و عمل به تکلیف الهی داشتند. در این میان دانش‌آموزان و نوجوانان شور و حال دیگری داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها