خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

13 آبان سند پیروزی ملت ایران در برابر استکبار جهانی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در آیین راهپیمائی 13آبان، با اشاره به نقش نسل جوان در شکل گیری انقلاب اسلامی گفت: روز 13 آبان نماد و سند پیروزی ملت بزرگ ایران در برابر طاغوت و استکبار جهانی است.
کد خبر: ۸۹۴۳۸۷۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸

13 آبان سند پیروزی ملت ایران در برابر استکبار جهانی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی افزود: این روز یادآور حماسه آفرینی و مجاهدت دانش آموزان و دانشجویان در مسیر ایستادگی در برابر رزیم منحوس پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست.

وی ادامه داد: حضور امروز همه اقشار جامعه از هر سلیقه و جناحی در راهپیمایی عظیم 13 ابان که نماد استکبار ستیزی ملت ایران بوده، حضور دارند.

حجت الاسلام طالعی اضافه کرد: نقطه مشترک این حضور میلیونی و حماسی، وجود دشمنی مشترک به نام آمریکاست که عداوت آن بیشتر از هر روز نسبت به کشورمان و نظام اسلامی ادامه دارد.

وی بیان کرد: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در سال های اخیر با توطئه های مختلف به دنیال ضربه زدن و تضعیف آرمان های متعالی، انقلاب، شهدا، امام راحل و رهبر انقلاب هستند لیکن با هوشیاری امت همیشه در صحنه شکست خورده است.

حجت الاسلام طالعی اظهارداشت: امروز نیز نسل های جوان و آینده ساز جامعه با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با ولایتمداری و بصیرت راه شهدا و انقلاب شکوهمند اسلامی که همان ایستادگی در برابر استکبار جهانی است، ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: به برکت نسل های آینده ساز و متعالی ایران اسلامی، پیام انقلاب اسلامی را در همه جهان طنین انداز خواهیم کرد.

13 آبان سند پیروزی ملت ایران در برابر استکبار جهانی است

 شرکت کنندگان در راهپیمایی 13 آبان که بیشتر آن ها را دانش آموزان و دانشجویان تشکیل می دادند با صدور بیانیه در محکومیت استکبار جهانی، با سردادن شعارهای استکبارستیزی «مرگ بر آمریکا و  مرگ بر اسرائیل»با آرمان های شهدای د انش آموز تجدید میثاق کرده و اقدامات نظام سلطه را محکوم کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها