امام جمعه شهرکیان ؛

حقیقتا امروز کار حسینی،ایستادگی در مقابل دنیای پوشالی استکبار است

امام جمعه شهرکیان گفت:حقیقتا امروز کارحسینی،ایستادگی درمقابل دنیای پوشالی استکباراست و درس اربعین این است که یاد حقیقت و خاطره شهادت را درمقابل طوفان تبلیغات دشمن باید زنده نگه داشت.
کد خبر: ۸۹۴۳۹۰۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛حجت‌الاسلام مهدی خدابنده در جمع مردم شهرکیان گفت: سیاست استکبارستیزی به‌عنوان یکی از اصول غیرقابل تغییر انقلاب اسلامی همواره در ردیف محکمات نظام اسلامی بوده است.

وی اظهار کرد: ملت ایران در برنامه های مختلف از جمله 13 آبان‌ماه، هرساله به‌عنوان نماد اعتراض در برابر زیاده‌خواهی‌ها، زورگویی‌ها، مداخله‌جویی‌ها و افزون‌طلبی مستکبران به‌ویژه آمریکای جنایتکار بر این امر مهم تأکید می‌کنند.

حجت‌الاسلام خدابنده در ادامه با اشاره به اینکه روزی عده‌ای مذاکره با آمریکا را مفید می‌دانستند و تصور می‌کردند می‌توان با زبان دیپلماسی با دشمنی هم چون آمریکا معاهده داشت، عنوان کرد: امروز به این نتیجه رسیدند که آمریکا بدعهد و خائن است و بستن عهد با شیطان بزرگ نوعی دیوانگی و کاری از سر جنون است.

امام جمعه شهرکیان ادامه داد: آمریکا به هیچ عهدی پایبند نیست و به هیچ قولی عمل نمی‌کند و باید کلام امام راحل را بازخوانی کرد که فرمودند بزرگترین ساده‌اندیشی این است که تصور کنیم جهان‌خواران به‌ خصوص آمریکا از ما دست برداشته‌اند.

وی افزود: ما نباید لحظه‌ای از کینه دشمنان غافل بمانیم، زیرا در نهاد و سرشت آمریکا دشمنی با اسلام ناب موج می‌زند.

حجت‌الاسلام خدابنده روز دانش‌آموز را یادآور حمله مأموران شاه به دانش‌آموزان و دانشجویان در دانشگاه تهران عنوان کرد و گفت: در این روز ده‌ها دانش‌آموز شهید و مجروح شدند و همچنین در این روز دانشجویان مسلمان پیرو خط امام و انقلاب با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران چهره ضدبشری آمریکا را برملا کردند.

وی با بیان اینکه مدال افتخار مبارزه با تروریست بر گردن دلیرمردان ایران است، خاطرنشان کرد: در جهالت و دوری از واقعیت از تاریخ همین بس که رئیس جمهور آمریکا در مورد خلیج فارس به عنوان‌سازی جعلی روی آورده است و این نشان‌دهنده شکست آنان در انتخاب مسیر در طول تاریخ دارد.

امام جمعه شهرکیان با اشاره به اینکه ایران نماد استکبارستیزی در جهان است، افزود: حقیقتا امروز کار حسینی، ایستادگی در مقابل دنیای پوشالی استکبار است و درسی که اربعین به ما می‌دهد این است که یاد حقیقت و خاطره شهادت را در مقابل طوفان تبلیغات دشمن باید زنده نگه داشت.

حجت‌الاسلام خدابنده اضافه کرد: باید آحاد مردم ایران اسلامی،گویندگان،نویسندگان و هنرمندان در مقابل تبلیغات دشمنان با تمام توان ایستادگی کنند.

وی زیارت اربعین را شناخت اسلام حقیقی عنوان و بیان کرد: اگر می‌خواهید اسلام حقیقی را بشناسید باید به زیارت اربعین بروید؛ زیرا اربعین، مراسم ارزش‌ها و الگوها است.

ارسال نظرات