هژبری در یادواره شهدای دانش آموزی ناحیه روح الله یزد:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت؛ هدف از برگزاری یادواه های شهدا

به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا؛یادواره شهدای دانش آموزی حوزه شهید مطهری ناحیه روح الله یزد در محل دبیرستان سید الشهداء(س)واحد چمران برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۴۰۶۶
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ هژبری در این مراسم گفت: این یادواره با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌هایی است که هیچ آشنایی از فرهنگ شهادت ندارند. زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و فرهنگ شهادت طلبی رمز ماندگاری و سلاح شکست ناپذیر ملت ایران در مقابل تنها ابرقدرت‌ها و تهدیدهاست.
این کارشناس مسائل مذهبی با بیان اینکه با برگزاری یادواره‌های شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان ترویج پیدا می‌کند، تصریح کرد: دشمن از هر حربه‌ای برای به دام انداختن نوجوانان و جوانان استفاده می‌کند که ما باید با برگزاری چنین برنامه‌هایی تمام نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنیم.
وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان ما باید بدانند امکاناتی که آن‌ها امروز برای تحصیل دارند را مدیون خون شهدایی هستند که زمان جنگ درس و تحصیل را رها کردند و برای دفاع از کشور و راحتی آن‌ها به جنگ رفتند. شهیدان سند واقعی ایثار و فداکاری ملت هستند و به برکت خون شهداست که ایران اسلامی یک کشور قدرتمند در جهان است. ما باید تلاش خود را برای تداوم راه این شهدا انجام دهیم و در جبهه‌های جدید که همان جنگ نرم است نیز پیروز و موفق بشویم.
ارسال نظرات