اعزام اولین گروه از کاروان دانش آموزی منطقه کهریزک به سرزمین نور

خبرگزاری بسیج: اولین گروه کاروان دانش آموزی منطقه کهریزک در سال جاری از محل کانون فاطمیه(س) باقرشهر به سرزمین نور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۴۴۳۹۷
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸

 به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ افضلی نیا مدیر آموزش و پرورش کهریزک از اعزام اولین گروه از کاروان دانش آموزی این منطقه به سرزمین نور در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: در این مرحله ۱۱۴ نفر از دانش آموزان دختر مدارس دوره دوم متوسطه در قالب سه دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

وی با اشاره به مقام و جایگاه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گفت: هدف از اعزام کاروان دانش آموزی به اردوی راهیان نور آشنایی این عزیزان با آرمان های والای شهدا، الگو گرفتن از زندگی شهداء و همچنین زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: کاروان راهیان نور دانش‌آموزی به منظور آشنایی دانش‌آموزان با مناطق عملیاتی و همچنین ایثار و فداکاری شهدای هشت سال دفاع مقدس انجام می‌شود.

مراسم بدرقه این دانش آموزان با حضور آیت الله موسوی امام جمعه باقرشهر، آرزومندی فرمانده سپاه حضرت روح الله(ره) باقرشهر، اعضای شورای اسلامی شهر کهریزک و باقرشهر و دیگر مسئولین انجام شد.

ارسال نظرات