جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان:

امکانات و نیروهای سپاه برای مواقع بحرانی آماده هستند

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: همه امکانات و نیروی‌های سپاه در مواقع بحرانی پای‌کار است و سپاه استان آمادگی دارد هر زمان بحرانی رخ دهد هرکجا لازم باشد ورود کند.
کد خبر: ۸۹۴۴۴۷۳
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،سردار حبیب‌الله توکلی  در جلسه شورای عالی هماهنگی مدیریت بحران استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: همه امکانات و نیروی‌های سپاه در مواقع بحرانی پای‌کار است و سپاه استان آمادگی دارد هر زمان بحرانی رخ دهد هرکجا لازم باشد ورود کند.

وی افزود: گردان‌ها و یگان‌هایی را در مرکز استان و شهرستان‌ها ساماندهی کرده و آموزش‌های لازم را فراگرفته‌اند تا در مواقع بحرانی حضور یابند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان بابیان اینکه نیروی سپاه آماده است ولی نیاز است امکانات تجهیز شود عنوان کرد: از نخستین جلساتی که با مدیریت بحران استان برگزارشده درخواست تجهیز امکانات را به معاونت عمرانی استان و مدیریت بحران داشته‌ایم.

وی بیان کرد: با مکاتبه‌ای که با رئیس مدیریت بحران کشور نیز داشته‌ایم در متن نامه آمده است که اعتبارات ماده 10 استان پاسخگوی خرید تجهیزات نیست و درخواست تأمین اعتبار کرده‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات