مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان:

اربعین یک اردوی بزرگ تربیتی و اخلاقی است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان گفت: اربعین یک اجتماع بزرگ سیاسی عبادی و یک اردوی بزرگ تربیتی و اخلاقی و صحنه بزرگ نمایش جهان اسلام و جهان تشیع است.
کد خبر: ۸۹۴۴۴۸۳
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام سعید مهدوی امین در بازدید از موکب حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در نجف اشرف با اشاره به اینکه اربعین یک اجتماع بزرگ سیاسی عبادی و یک اردوی بزرگ تربیتی و اخلاقی است؛ اظهار داشت:اربعین صحنه بزرگ نمایش جهان اسلام و جهان تشیع است.

وی با بیان اینکه الحمدلله به برکت خون حضرت سیدالشهدا(ع) یک خوان نعمت و سفره بزرگ پهن شده که هر کسی به فراخور حال و در حد وسع و استعداد خود می‌تواند از این خوان نعمت برداشت و بهره‌برداری کند، افزود: خدا را شاکریم که جمهوری اسلامی توانسته بر این بستر مناسب احاطه پیدا کرده و با حضور همه آحاد مردم به ویژه نسل جوان در این اجتماع بزرگ توانسته ایم بهره برداری خوبی داشته باشیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به حضور روحانیون در بین زائرین عنوان کرد: حضور روحانیون در بین زائرین توانسته یک معنویت خاصی به فضا ببخشد و آن انتظاری که ما برای استفاده اعتقادی و اخلاقی و تربیتی از این بستر داشتیم، اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اهمیت پیاده روی اربعین تصریح کرد: بحث امور سیاسی و به ویژه تثبیت نظام که رهبر انقلاب فرمودند این پیاده روی اربعین ضامن بقای نظام است، رخ داده و همه کشورهای اسلامی را تحت شعاع قرار داده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان اظهار داشت: الحمدلله استان لرستان هم در کنار سایر استان‌ها حضور پررنگ در عتبات دارد و در سطح استان لرستان که گذرگاه زائران است موکب‌های بسیاری داریم و به زائران خدمت رسانی می کنند.

وی با اشاره به موکب استان لرستان در نجف اشرف افزود: در موکب حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان آحاد مردم به ویژه جوانان در این موکب حضور دارند، هزاران نفر اطعام شده و اسکان دارند و برنامه‌های بسیار خوب معنوی، اخلاقی، تربیتی، سخنرانی و وعظ و خطابه در اینجا برگزار می‌شود.

مهدوی امین عنوان کرد: به ویژه حضور روحانیون حاضر در این موکب با محوریت حجت الاسلام هاشمی بسیار منشا اثر بوده و بابت این حضور و خدمات خدا را شکر می‌کنیم و دست همه آن‌ها را می‌بوسیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار