خبرهای داغ:
یکی از مسئولان اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی خبر داد؛

استقرار موکب شهدای مدافع حرم در شهر سامرا

یکی از مسئولان اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از استقرار موکب اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با عنوان شهدای مدافع حرم در شهر سامرا خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۴۵۴۹
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

حجت الاسلام محمدرضا جعفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با اعلام این خبر افزود: تجهیزات این موکب از اول آبان ماه در سامرا مستقر و به زائران ارائه خدمات داده و تا یک روز پس از اربعین ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام یافته توسط مسئولان ستاد اربعین استان مسئولیت کمیته فرهنگی موکب های سامرا و بصره بر عهده اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قرار گرفت و بر همین اساس برنامه ریزی هایی در این حوزه انجام یافته و در کنار نصب بنرهای اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی، اعزام مبلغ و سخنران نیز توسط این اداره کل صورت گرفت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو تبریز بیان کرد: برای نخستین بار در مسیر تردد زائران ایستگاه های چند رسانه ای تشکیل یافت و در این ایستگاه ها دوربین های چند بعدی که حرم امام رضا(ع) و صحنه سازی واقعه کربلا را به نمایش می گذاشت در اختیار مردم قرار گرفته و با استقبال پرشور مردم مواجه شد.

استقرار موکب شهدای مدافع حرم در شهر سامرا

وی با اشاره به استقرار موکب مستقل اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در سامرا گفت: با استقرار موکب این اداره کل در خود شهر سامرا همکاران در راستای اجرای امینانه نیات واقفین بزرگوار روزانه دو هزار غذای گرم و میان وعده ها را در بین زائرین پخش می کنند.

حجت الاسلام خلیلی خاطرنشان کرد: با توجه به این که تعدادی از پدران شهدای مدافع حرم نیز در این موکب ها مشغول به فعالیت هستند بر همین اساس موکب این اداره کل در سامرا به نام شهدای مدافع حرم نام گذاری شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها