مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد :

تربیت نیروهای مؤمن و انقلابی وظیفه معلمین است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: معلمان تربیت انسان‌های مؤمن انقلابی را بر عهده دارند که با بهره‌گیری از آیات قران و احادیث و رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله‌العالی قطعاً در این راه پیروز خواهید شد.
کد خبر: ۸۹۴۴۷۶۹
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام علاء دولتشاهی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در مرکز آموزش تربیت‌معلم حضرت زینب (س) این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر اظهار داشت: شما در آینده وظیفه بزرگی بر دوش دارید و آن‌هم تربیت انسان‌های مؤمن انقلابی است که با بهره‌گیری از آیات قران و احادیث و رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله‌العالی قطعاً در این راه پیروز خواهید شد.
وی در ادامه با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: کفار از صدر اسلام تابه‌حال همیشه به دنبال تفرقه‌انگیزی و ساقط کردن حکومت‌های آزاد و استکبارستیز بوده‌اند و امروز متأسفانه ما در درون کشور نیز شاهد حرف‌هایی از برخی از مسئولین هستیم که تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را زیر سؤال برده که این خود مصداق بارز بی‌بصیرتی است.
حجت‌الاسلام دولتشاهی خاطرنشان کرد: شهدای گران‌قدر ما با الگوپذیری از مکتب سیدالشهدا، ولایت مداری و بصیرت در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و امروز وظیفه همه ماست با ادامه راه شهیدان گران‌قدر در جنگ نرم دشمنان و کفار با آگاهی و ولایتمداری بتوانیم توطئه‌های آنان را خنثی کنیم.

حجت‌الاسلام دولتشاهی گفت: توطئه‌های دشمنان در دو مقوله افکار و رفتار که نشانه تغییر سبک زندگی اسلامی است همواره ادامه دارد که ما باید با پیروی از رهنمودهای قرآنی، سیره ائمه اطهار (ع) و پیروی از فرمان‌ها مقام معظم رهبری نگذاریم فرهنگ غرب‌زدگی بر کشور ایران اسلامی حاکم گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات