رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

لزوم توسعه فضای فیزیکی و امکانات دانشکده دندانپزشکی لرستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: توسعه فضای فیزیکی و امکانات دانشکده دندانپزشکی لرستان یکی از برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد و در صورت تأمین منابع مالی قطعاً محقق خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۴۴۷۷۱
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، کوروش ساکی در نشست با اعضای هیأت علمی دانشکده دندانپزشکی لرستان گفت: رسالت پزشکی که دندانپزشکی نیز از آن خارج نیست مشخص است و همه ما باید پایبند آن باشیم.

وی ادامه داد: اساتید چه بخواهند و چه نخواهند نقش الگویی را برای دانشجویان خواهند داشت و این موضوع اهمیت جایگاه و نقش پررنگ آن‌ها را نشان می‌دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: دانشکده دندانپزشکی نوپا بوده و طبیعی است که مشکلات خاص خود را داشته و پیگیر مجوز ساخت دانشکده دندانپزشکی هستیم و تا زمان قطعی شدن ناچاریم از فضای موجود استفاده کنیم.

ساکی در ادامه با اشاره به اینکه اگر مطالبات دانشگاه از سازمان‌های مربوطه اخذ شوند می‌توانیم عمده مشکلات را مرتفع کنیم، افزود: عدم عمل به تعهد این سازمان‌ها باعث کسری بودجه و مشکلات مالی برای دانشگاه می‌شود و بالطبع با این شرایط اولویت به سمت مراکز بالینی خواهد رفت.

 وی عنوان کرد: توسعه فضای فیزیکی و امکانات دانشکده دندانپزشکی لرستان یکی از برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد و در صورت تأمین منابع مالی قطعاً محقق خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: نیروی پرستار مستقر در دانشکده دندانپزشکی باید با تجربه باشد و تلاش می‌کنیم بتوانیم یک پرستار خبره را به این مجموعه اضافه کنیم.

ساکی در ادامه با اشاره به یکسان‌سازی تعرفه‌های دندانپزشکی عنوان کرد: در این راستا جلسه‌ای را با معاون درمان برگزار خواهیم کرد تا با بررسی موضوع در جلسات آتی هیأت امنا مطرح شود و در صورت تأیید اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات