مسئول مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها لرستان خبر داد؛

توزیع ۱۰ هزار جلد کتاب ادعیه زیارت اربعین و کتاب شهدا در نجف

مسئول مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها لرستان گفت: علاوه‌بر توزیع غذای جسم به غذای روح هم توجه شود که در این راستا ۱۰ هزار جلد کتاب ادعیه زیارت اربعین و کتاب شهدا توزیع شد، کمااینکه کار خلاقانه تفعل به شهدا در قالب نوشته‌هایی پروانه شکل بین زائرین توزیع شده است.
کد خبر: ۸۹۴۴۸۳۱
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، نرگس صفربیرانوند، مسئول مؤسسه خیریه آبشار  عاطفه‌ها شعبه لرستان، در جمع خبرنگاران خدمت‌رسانی موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها را توفیقی الهی برشمرد و گفت: برای برپایی این موکب فراخوان زدیم و با شناسایی خیرین اربعین استانی یک‌سری کمک‌ها به‌صورت نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شد.
وی افزود: طبق برنامه صورت گرفته با تعداد ۷۰ خادم در نجف مستقر شدیم تا به مدت هشت شبانه‌روز غیر از میان وعده روزانه از دو هزار در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام پذیرایی کنیم که این آمار اولیه طرح بود و روزانه در هر وعده بیش‌از چهار هزار غذا توزیع می‌شود.
بیرانوند به نانوایی مستقر در موکب حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در نجف توسط این مؤسسه خیریه اشاره کرد و گفت:  در این روزهای پایانی اربعین که اکثر زوار به‌سمت کربلا در حرکت هستند تعدادی از خادمین را به کربلا فرستادیم و چند تن از دوستان که مسئولیت دارند تا پایان اربعین در نجف اشرف می‌مانیم زیرا نمی‌توانیم ترک مسئولیت کنیم.
وی ادامه داد: در طی ۲۴ ساعت حدود ۱۸ساعت چای‌خانه موکب برپا بوده و چای، شربت و خرما بین زوار توزیع می‌شود.
بیرانوند تصریح کرد: ایده‌آل ما این بود که بتوانیم علاوه‌بر توزیع غذای جسم به غذای روح هم توجه شود که در این راستا ۱۰ هزار جلد کتاب ادعیه زیارت اربعین و کتاب شهدا توزیع شد، کمااینکه کار خلاقانه تفعل به شهدا در قالب نوشته‌هایی پروانه شکل بین زائرین توزیع شده است.
صفربیرانوند تاکید کرد: برای برپایی موکب خدمت‌رسانی مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها فقط از ظرفیت خیرین اربعین استفاده شده و هزینه‌هایی که خیرین پرداخت کرده‌اند در همان راهی که مدنظر آنان است هزینه می‌شود. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات