خبرهای داغ:
صبح امروز؛

برخورد شدید پژو 206 در مسیر فرودگاه، موجب مصدومیت شدید راننده 38ساله شد

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی تبریز گفت: صبح امروز یک دستگاه خودرو پژو 206 به هنگام حرکت مسیر فرودگاه تبریز، در اثر بی احتیاطی از مسیر منحرف و به شدت با رفوژ میانی جاده برخورد و موجب مصدومیت شدید وی شد.
کد خبر: ۸۹۴۴۹۵۷
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی تبریز، مطلبی با اعلام این خبر، افزود: پس از گزارش وقوع این حادثه به سازمان آتش نشانی تبریز، آتش نشانان ایستگاه شماره 16 به فرماندهی منادی فر به محل حادثه شتافته و شاهد برخورد شدید خودرو به رفوژ میانی جاده شدند که در اثر این حادثه، راننده 38 ساله به از ناحیه سر به شدت مجروح و در داخل خودرو محبوس شده بود.

وی با اشاره به عملیات سریع آتش نشانان در جهت رهاسازی راننده مصدوم، افزود: آتش نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات نجات راننده مصدوم را با رعایت اصول ایمنی امداد و نجات در سوانح، به بیرون منتقل و جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

مطلبی با اشاره به این شعار ایمنی که یک لحظه غفلت می تواند، یک عمر پشیمانی به دنبال داشته باشد، از رانندگان وسایل نقلیه درخواست کرد: جهت پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار و خسارات جانی و مالی، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و اصول ایمنی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها