رئیس پلیس فتا زنجان:

به روز کردن سیستم عامل و آنتی ویروس یک ضرورت است

به روز کردن سیستم عامل و آنتی ویروس یک ضرورت است که کاربران همواره باید به آن توجه کنند و حتما از آنتی و یروس های اورجینال و قوی استفاده نمایند.
کد خبر: ۸۹۴۵۴۴۹
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس پلیس فتا استان با بیان اینکه برخی کاربران در فضای مجازی عادت با دانلود هرگونه فیلم، کلیپ صوتی و تصویری ، آهنگ و نرم افزار را دارند گفت: این افراد باید متوجه باشند که پشت هرکدام از این فایل هایی که دانلود می کنند احتمال وجود ویروس و بدافزار های مخرب و جاسوسی وجود دارد که می تواند برای آنها درد سرساز باشد.

سرهنگ دوم آدینه لو افزود: درکنار شگرد ایمیل های  مخرب و جاسوسی که گاها توسط مجرمان سایبری برای کاربران ارسال می شود شاهد وجود بد افراز مخرب و جاسوسی در نرم افزار های مختلف کاربردی و غیر کاربردی ، فیلم و کلیپ هستیم که کاربران با دانلود آنها گرفتار این بد افزار می شوند.

وی اظهار داشت: متاسفانه بسیاری از کاربران دربه روز کردن سیستم های امنیتی و آنتی ویروس سیستم خود غفلت می کنند.

سرهنگ دوم آدینه تصرح کرد: به روز کردن سیستم  عامل و آنتی ویروس یک ضرورت است که کاربران همواره باید به آن توجه کنند و حتما از آنتی و یروس های اورجینال و قوی استفاده نمایند.

این مقام ارشد انتظامی ازکاربران خواست حتما هر فایلی را دانلود می کنند ویروس کشی نمایند تا از گزند نرم افزارهای مخرب و جاسوسی در امان بمانند.

وی تاکید کرد : کاربران باید حتما برای دانلود ازسایت های معتبر اقدام نمایند و فقط نرم افرار ها و ضروریات را دانلود نمایند.

رئیس پلیس فتا زنجان درپایان با بیان اینکه نگهداری اطلاعات شخصی و مهم نظیر عکس و فیلم های شخصی در حافظه سیستم های رایانه ای اشتباه است گفت : حتما برای نگهداری این اطلاعات از حافظه های جانبی مثل هارداکسترنال ، فلش مموری و سی دی استفاده نمایند.

 

ارسال نظرات