فرمانده سابق سپاه الغدیر یزد در بهاباد:

اشرار با وجود شهید قنبری زاده جرات ورود به کویر بهاباد را نداشتند

فرماندار سابق سپاه الغدیر استان یزد گفت: شهید قنبری زاده آئینه تمام نمای کویر بهاباد بود و با وجود این شخصیت هیچ نوع اشرارو قاچاقچی جرات ورود به کویر بهاباد را نداشت.
کد خبر: ۸۹۴۵۵۰۲
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، فرمانده سابق سپاه الغدیر استان یزد درمراسم بزرگداشت محیط بان شهید قنبری زاده در بهاباد با تسلیت به خانواده شهید گفت : شهید علی اکبر قنبری زاده شهیدی خبره وکارشناس بود و برکویر اشراف داشت.

سردار اکبر فتوحی اظهار کرد: شهید قنبری زاده شهیدی بود که جهت رفتن به سوریه آموزشهای سختی را دیده بود تا به سوریه اعزام شود و به عنوان مدافع حرم به دفاع از حریم حضرت زینب (س) بپردازد و از درگاه خداوند خیلی آرزوی شهادت می کرد تا اینکه در راهی دیگر شهید شد و به آرزوی دیرینه اش که شهادت بود رسید.

وی تصریح کرد: شهید بزرگوار قنبری زاده آئینه تمام نمای کویر بهاباد بود و با وجود این شخصیت هیچ نوع اشرارو قاچاقچی جرات ورود به کویر بهاباد را نداشت اما امروز اگر قاچاقچیان و اشرار مسلح پیش خود فکر می کنند که این بیابان دیگر چنین کسی را ندارد بدانند و بفهمند که بارفتن این شهید نیروهای ناجا و بسیج مقتدر ما بر منطقه اشراف دارند و نمی گذارند حتی کوچکترین گروه قاچاق یا اشرار واردمنطقه شوند .

این یادگار دفاع مقدس درادامه با بیان اینکه امروز دیگر کسی از براندازی نظام و تهاجم نظامی به ایران سخن نمی‌گوید اظهار داشت: زیرا هرچه دشمن با این ملت جنگید، ملت ایران بزرگتر و قوی‌تر شد.

فتوحی تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا و اطاعت و پیروی که از قرآن و عترت می‌کنیم، تلاش‌های بسیاری از سوی دلسوزان نظام و اسلام برای تحقق اسلام ناب محمدی (ص) صورت می‌گیرد.



وی بیان کرد: در طول همه این سال‌ها به برکت اسلام و خون شهدا و اطاعت از ولایت، توانسته‌ایم توطئه‌ها، کودتاها و فتنه‌ها را خنثی کنیم اما در همه این 37 سال دشمن حتی لحظه‌ای دست از فتنه‌گری خود بر نداشته است.

سردار فتوحی گفت: باید هر مسئولی که در استان یزد انتخاب می شود طبق نظر ولایت باشد چرا که در غیر این صورت موفق نخواهد شد و نمی تواند به وعده های خود جامه عمل بپوشاند.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام با فرهنگ عاشورا پیوندی عمیق دارند و همین پیوند سبب ماندگاری انقلاب اسلامی ایران شده است گفت : شهدا با الگوگیری از امام حسین (ع) و یاران باوفایشان رشادت‌هایی انجام دادند که برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا فلج وزمین گیرشده است گفت: ما با قدرت فلج سازی با دشمن به مبارزه بر خواهیم برخواست و او را زمین گیر می کنیم و ما با تهدید و هیاهوی او نمی ترسیم .

این یادگار دفاع مقدس همچنین با تأکید بر اینکه امروز ما در حال ایجاد تمدن بزرگ جهان اسلام ناب محمدی هستیم، یادآور شد: آنانی که دم از شیطان بزرگ می‌زنند خود شاهد باشند و بدانند که مردم کشور ما فریب نمی‌خورند، چون تاریخ را تجربه کرده‌اند.

وی تاکید کرد : شهیدان کربلا با قران و عترت شهادت را شناختند و ما نیز به نوبه خود با پیروی از قرآن، عترت و مقام معظم رهبری، راه شهدای کربلا را ادامه خواهیم داد.

وی همچنین با اشاره به اینکه تمام دنیا به برکت خون شهدا مسلمان می‌شوند، اذعان کرد: به برکت خون شهیدان قانون سازمان ملل که قانون شیطانی است برداشته و قانون اسلام ناب محمدی گذاشته می‌شود.

مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید علی اکبر قنبری زاده در بهاباد با حضور خانواده این شهید، اقبال فرماندارد، حجت الاسلام والمسملین اخوان امام جمعه موقت ، ترحمی دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، سردار فتوحی فرمانده پیشین سپاه الغدیر، فرماندهان انتظامی و بسیج، خانواده معظم شهدا، جمعی از مسئولین و شرکت پرشور مردم شهید پرور شهرستان بهاباد در محل مسجد جامع این شهرستان برگزارشد .
ارسال نظرات