رئیس بهزیستی شهرستان زنجان:

اجرای طرح یک وعده غذای گرم با هدف بهبود کیفیت تغذیه ای کودکان

طرح یک وعده غذای گرم با هدف بهبود کیفیت تغذیه ای کودکان بویژه حاشیه شهر و روستاها مورد توجه قرار گرفته و بر این اساس یکهزار و 295 کودک نیز مشمول این طرح قرار دارند.
کد خبر: ۸۹۴۵۵۵۷
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس بهزیستی شهرستان زنجان گفت: طرح یک وعده غذای گرم در 30 مهد حاشیه شهر و روستا مهد این شهر با هدف تامین نیازهای غذایی کودکان، افزایش آگاهی والدین از طریق اصلاح عادات و رفتارهای تغذیه ای کودکان آغاز شد.

رزاق منافی افزود: طبق برنامه ریزی انجام گرفته طرح تامین یک وعده غذای گرم در 70 مهد کودک شهر زنجان به تعداد 2 هزار و 954 کودک آغاز شده است.

وی اظهار داشت: این طرح با هدف بهبود کیفیت تغذیه ای کودکان بویژه حاشیه شهر و روستاها مورد توجه قرار گرفته و بر این اساس یکهزار و 295 کودک نیز مشمول این طرح قرار دارند.

رئیس بهزیستی شهرستان زنجان  تصریح کرد: این طرح در 120روز کاری اجرا می شود و کودکان علاوه بر دریافت غذای گرم مفید، آموزش های مربوطه در این بخش از قبیل مهارت های زندگی را نیز فرا می گیرند که در بزرگسالی نقش تعیین کننده ای دارد.

منافی خاطرنشان ساخت: این در حالی است این طرح در سال های گذشته بصورت محدود اجرا می شد اما در سال جاری در سطح گسترده ای لحاظ شده و بیشتر به مناطق حاشیه ای متمرکز شده است.

رئیس بهزیستی شهرستان زنجان ادامه داد: نظارت های لازم نیز برای اجرای این بهنیه این طرح وجود دارد و تحقق آن می تواند چشم اندار بهتری را رقم بزند.

 

ارسال نظرات