در آستانه اربعین حسینی:

بزرگداشت شهید قنبری زاده در بهاباد برگزار شد

آئین بزرگداشت محیط بان شهید علی اکبر قنبری زاده باسخنرانی فرمانده اسبق سپاه الغدیراستان یزد در مسجد جامع بهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۵۶۳۳
|
۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید علی اکبر قنبری زاده در بهاباد با حضور خانواده این شهید، اقبال فرماندارد، حجت الاسلام والمسملین اخوان امام جمعه موقت، ترحمی دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، سردار فتوحی فرمانده پیشین سپاه الغدیر، فرماندهان انتظامی و بسیج، خانواده معظم شهدا، جمعی از مسئولین و شرکت پرشور مردم شهید پرور شهرستان بهاباد در محل مسجد جامع این شهرستان برگزارشد.
فرمانده پیشین سپاه الغدیر استان یزد درمراسم بزرگداشت محیط بان شهید قنبری زاده در بهاباد با تسلیت به خانواده شهید گفت:: شهید علی اکبر قنبری زاده شهیدی خبره وکارشناس بود و برکویر اشراف داشت.
اکبر فتوحی فرمانده اسبق سپاه الغدیر یزد درمراسم بزرگداشت محیط بان شهید علی اکبر قنبری زاده دربهاباداظهارداشت: شهید قنبری زاده شهیدی بود که جهت رفتن به سوریه آموزش‌های سختی را دیده بود تا به سوریه اعزام شود و به عنوان مدافع حرم به دفاع از حریم حضرت زینب (س) بپردازد و از درگاه خداوند خیلی آرزوی شهادت می‌کرد تا اینکه در راهی دیگر شهید شد و به آرزوی دیرینه اش که شهادت بود رسید.
وی تصریح کرد: شهید بزرگوار قنبری زاده آئینه تمام نمای کویر بهاباد بود و با وجود این شخصیت هیچ نوع اشرارو قاچاقچی جرات ورود به کویر بهاباد را نداشت، اما امروز اگر قاچاقچیان و اشرار مسلح پیش خود فکر می‌کنند که این بیابان دیگر چنین کسی را ندارد بدانند و بفهمند که بارفتن این شهید نیرو‌های ناجا و بسیج مقتدر ما بر منطقه اشراف دارند و نمی‌گذارند حتی کوچکترین گروه قاچاق یا اشرار واردمنطقه شوند.
این یادگر دفاع مقدس درادامه با بیان اینکه امروز دیگر کسی از براندازی نظام و تهاجم نظامی به ایران سخن نمی‌گوید اظهار داشت:، زیرا هرچه دشمن با این ملت جنگید، ملت ایران بزرگتر و قوی‌تر شد.
فتوحی تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا و اطاعت و پیروی که از قرآن و عترت می‌کنیم، تلاش‌های بسیاری از سوی دلسوزان نظام و اسلام برای تحقق اسلام ناب محمدی (ص) صورت می‌گیرد.
وی بیان کرد: در طول همه این سال‌ها به برکت اسلام و خون شهدا و اطاعت از ولایت، توانسته‌ایم توطئه‌ها، کودتا‌ها و فتنه‌ها را خنثی کنیم، اما در همه این ۳۷ سال دشمن حتی لحظه‌ای دست از فتنه‌گری خود بر نداشته است.
سردار فتوحی گفت: باید هر مسئولی که در استان یزد انتخاب می‌شود طبق نظر ولایت باشد چرا که در غیر این صورت موفق نخواهد شد و نمی‌تواند به وعده‌های خود جامه عمل بپوشاند.
وی با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام با فرهنگ عاشورا پیوندی عمیق دارند و همین پیوند سبب ماندگاری انقلاب اسلامی ایران شده است گفت:: شهدا با الگوگیری از امام حسین (ع) و یاران باوفایشان رشادت‌هایی انجام دادند که برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد شد.
وی با بیان اینکه امروز آمریکا فلج وزمین گیرشده است گفت: ما با قدرت فلج سازی با دشمن به مبارزه بر خواهیم برخواست و او را زمین گیر می‌کنیم و ما با تهدید و هیاهوی او نمی‌ترسیم.
این یادگار دفاع مقدس همچنین با تأکید بر اینکه امروز ما در حال ایجاد تمدن بزرگ جهان اسلام ناب محمدی هستیم، یادآور شد: آنانی که دم از شیطان بزرگ می‌زنند خود شاهد باشند و بدانند که مردم کشور ما فریب نمی‌خورند، چون تاریخ را تجربه کرده‌اند.
وی تاکید کرد: شهیدان کربلا با قران و عترت شهادت را شناختند و ما نیز به نوبه خود با پیروی از قرآن، عترت و مقام معظم رهبری، راه شهدای کربلا را ادامه خواهیم داد.
وی همچنین با اشاره به اینکه تمام دنیا به برکت خون شهدا مسلمان می‌شوند، اذعان کرد: به برکت خون شهیدان قانون سازمان ملل که قانون شیطانی است برداشته و قانون اسلام ناب محمدی گذاشته می‌شود.
مداحی، سخنرانی سردار فتوحی و حجت الاسلام غیاثی در وصف شهید و شهادت از برنامه‌های این مراسم بود.
این مراسم از طرف امام جمعه، فرمانداری، فرماندهی انتظامی، ناحیه مقاومت بسیج، بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره محیط زیست شهرستان برگزار شد.
ارسال نظرات