رشد و اعتلای فرهنگ عاشورایی ضرورت فرهنگ جامعه اسلامی

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای پسرانه‌ شهرکرد رشد و اعتلای فرهنگ عاشورایی و پیروی از ولایت فقیه را ضرورت فرهنگ جامعه اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۹۴۵۷۲۸
|
۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹

به گزارشات خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران شهرکرد در ضمن پیامی شرکت غرور آفرین اساتید، کارکنان و دانشجویان این مرکز را در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (علیه السلام) مورد تحسین قرارداد و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات کلیه شرکت کنندگان، توفیق و سربلندی را از خداوند متعال مسئلت کرد.

بهروز شایق، رشد و اعتلای فرهنگ حسینی (علیه السلام) را از ضروریات برنامه های فرهنگی دانست و رمز پیشرفت اساتید و دانشجویان را در تمسک جستن به این فریضه الهی مطرح کرد .

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای ،خاطر نشان کرد: توجه به رشد اعتلای فرهنگ عاشورایی و پیروی از امر خطر ولایت، باید در سرلوحه برنامه های دانشکده قرار گیرد تا شاهد توسعه و گسترش هر چه بیشتر امور معنوی و دینی باشیم.

وی افزود: فلسفه عاشورا ، بصیرت و آگاهی از حرکت ارزشمند حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران با وفایش به نحو شایشه‌ای برای دانشجویان بیان شود تا جهانی مملو از آگاهی آفریده شود و دانشجویان بتوانند الگوی مناسبی برای خود داشته باشند.

ارسال نظرات