حجت الاسلام منتشلو:

جمهوری اسلامی ایران اجازه گزافه گویی به هیچ احدی رانمیدهد

حجت الاسلام منتشلو مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان بااشاره به یاوه گویی‌ها و تهمت‌های سران سعودی علیه کشورمان، گفت:جمهوری اسلامی ایران اجازه گزافه گویی به احدی رانمیدهد.
کد خبر: ۸۹۴۵۹۶۹
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۶

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ازکردستان حجت الاسلام منتشلو مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درگفتگویی  با خبرگزاری بسیج از کردستان بااشاره به یاوه گویی‌ها و تهمت‌های سران سعودی علیه کشورمان، وادعای پرتاب موشک بالستیک از سوی یمن به سمت ریاض، توسط ایران وحزب الله افزود:جمهوری اسلامی ایران اجازه گزافه گویی به احدی رانمیدهد.

وی ادامه داد:باید از عربستان پرسید که به چه بهانه‌ای یمن را با همه تجهیزات و از هوا و زمین و دریا مورد هجوم قرار میدهد، اما وقتی یمنی‌ها از خودشان دفاع می‌کنند عربستان ایران را متهم می‌کند که آن‌ها این کار را انجام داده‌است.
وی افزود:جمهوری اسلامی هرکاری انجام میدهددرجهت وحدت جهان اسلام و همگرایی کشور‌ها برای برون رفت از بحران‌های متعدد در این منطقه حساس است .

منتشلوخاطرنشان کرد:مقامات سعودی پا را از حد خود فراتر گذاشته اند و با مطرح کردن سخنان بی پایه و بدون اساس علیه کشورمان همیشه به دنبال تهدیدجمهوری اسلامی بوده اند وقطعا آنها به خاطر  این ادعا‌های پوچ شان سیلی سختی خواهندخورد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات